בקושי נהנה ממנו: הגביע של גריינט תומאס מהטור דה פראנס נגנב

הגביע היקר הוצג בדוכן של חברת "פינרלו" בתערוכת אופניים בבירמינגהאם, ורגע אחר של חוסר תשומת לב הביא להיעלמותו. תומאס: "הגביע היה חשוב לי, אבל אף אחד לא ייקח ממני את הזיכרונות"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לפני פחות משלושה חודשים רשם הרוכב הוולשי גריינט תומאס היסטוריה כשזכה בטור דה פראנס וגבר בין השאר על חברו לקבוצת "סקיי" כריס פרום. מאז אותה זכייה דרמטית תומאס מתחרה פחות וחוגג יותר, אבל הצגת הגביע במקומות שונים גבתה ממנו בסופו של דבר מחיר כבד.

"גביע זה שוב, אבל אף אחד לא ייקח ממני את הזיכרונות". גריינט תומאס | צילום מסך

עוד כתבות בנושא 

בגיל 38, אלחנדרו ואלוורדה הוא אלוף העולם באופניים 
מדוע חברות ענק לוקחות חסות על קבוצות אופניים? 
איך ישראל הפכה למדינה של אופניים? 

בסוף השבוע האחרון נערך בבירמינגהאם יריד אופניים גדול, ויצרנית האופניים "פינרלו" שהיא בין השאר ספקית האופניים של קבוצת "סקיי", הציגה בדוכן שלה שלושה גביעי גרנד טור: שני הגביעים בהם זכה כריס פרום בג'ירו ד'איטליה והוואלטה א'א'ספניה והגביע של הטור דה פראנס בו זכה תומאס ביולי האחרון.

התערוכה הסתיימה, הציוד קופל ופתאום גילו בחברת פינרלו שהגביע מהטור דה פראנס נעלם. בהודעה לתקשורת שפרסמה קבוצת "סקיי" נמסר: "למרבה הצער, בזמן שקיפלו את הדוכן, הגביע מהטור דה פראנס נשאר לכמה רגעים ללא השגחה ונגנב. הנושא הועבר לטיפול המשטרה". המנהל של פינרלו בבריטניה, ריצ'רד המינגטון, שמונה לתפקיד רק כמה שבועות לפני כן הוסיף: "אנחנו לגמרי הרוסים מזה. אנחנו לוקחים את כל האחריות על המקרה והתנצלנו בפני גריינט. כמובן שאנחנו מקווים שנוכל להשיג את הגביע בחזרה".

כנראה שהגיע הזה שווה הרבה, הוא מיוצר אופן מסורתי על ידי חברה צרפתית שמייצרת מפורצלן עוד מהמאה ה-18 ומעוטר באבקת זהב 24 קראט. גם גריינט תואס הגיב לעניין הצער הזה ואמר: "זה ממש חוסר מזל, כי לגביע הזה יש משמעות גדולה מאוד בשבילי ועבור הקבוצה. אני מקווה שמי שלקח את זה יבין שכדאי לו להחזיר את זה. הגביע הוא חשוב, אבל שחשוב יותר הם הזיכרונות האדירים מהקיץ האחרון, ואת זה אף אחד לא יוכל לקחת ממני".

לחצו להרשמה לישראמן 2019



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"נשמו פנימה את העוצמות, נשמו החוצה את החולשות", איימי קראג (הייסטינגס), מרתונסיטית אולימפית..


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג