בעקבות הצהרת טראמפ: סיכוי שהג'ירו ד'איטליה לא יתקיים בסוף בישראל

ההכרזה של דונאלד טראמפ לא עשתה טוב להחלטה לפתוח את הג'ירו בישראל, ולפי התקשורת האיטלקית למארגני הג'ירו כבר יש תכנית חלופית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הריקושטים בעקבות הצהרת נשיא ארצות הברית דונאלד טראמפ על העברת השגרירות האמריקאית לירושלים הגיעו גם לסוגיית אירוח שלושת הקטעים הראשונים של ג'ירו ד'איטליה בארץ. כזכור, הגרסה ה-101 של אחד משלושת מרוצי האופניים הגדולים בעולם אמורה להתחיל במאי 2018 בארץ, עם קטע פתיחה בירושלים ואחריו שני קטעים נוספים: אחד בין חיפה לתל אביב והשני מבאר שבע לאילת.

חגיגה מוקדמת? הכרזת ג'ירו 2018 בישראל | צילום: באדיבות גלעד עדין

ראיון אישי עם מפיק הג'ירו ד'איטליה בישראל

בארץ כבר מתכוננים שבועות ואף חודשים לחגיגת הספורט הבינלאומי הכי גדולה שהיתה כאן אי פעם, אבל מסתבר שהאיטלקים כבר הכינו "תכנית ב'" מתוך הערכה שהמצב הבטחוני בארץ תמיד יכול להידרדר. נכון לעכשיו, רבים רואים את המצב הבטחוני הנוכחי בארץ ככזה שהולך ומידרדר בעקבות המתיחות בשטחים וגם בירושלים. התקשורת האיטלקית כבר דיווחה אתמול (שלישי) שבהחלט יתכן שלאור המצב הבטחוני הג'ירו ד'איטליה יתקיים במלואו באיטליה וקיימת תכנית ב' עבור התרחיש הזה.

מספר עיתונים באיטליה דיווחו על האפשרות הזאת כולל ה"גאזטה דלו ספורט" שבו אף ציטט מנהל התחרות מאורו וני שאמר כי, קיימת תכנית ב' אבל הם ישתמשו בה רק אם באמת לא תהיה ברירה. אגב, לפי הדיווחים, בתכנית המגירה הג'ירו ד'איטליה ייצא לדרך באי סרדיניה בדומה לשנה שעברה, כאשר האי יארח את שלושת הקטעים שאמורים להתקיים בישראל לפני שהג'ירו עובר לאי סיציליה בקטע הרביעי.

בכל מקרה, נכון לעכשיו אין שום הודעה רשמית ומדובר בהערכות בלבד. סביר להניח שמארגני הג'ירו ירצו לחכות עד כמה שאפשר כדי להעריך יותר טוב את המצב הביטחוני כאן לפני שיקבלו החלטות כבדות משקל.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג