TRI כנרת: אביב לוי ומעיין גלנץ ניצחו בספרינט עלית

האלופה המכהנת הובילה מהפתיחה וסיימה בזמן של 1:05:33, והקדימה את אדר קורנט ועמית בן אדיבה. סיום חזק בריצה העניק לגלנץ ניצחון בזמן של 56:20 דקות. אלמוג אלעזרי, אלוף ישראל במרחק האולימפי, סיים שני שלוש שניות לאחר מכן. תומר שפירא השלים את הפודיום
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אביב לוי. צילום: לילך וייס

הוי כנרת שלהם: האלופה המכהנת, אביב לוי, הגנה הבוקר (שישי) על התואר שלה ב-TRI כנרת והוכתרה שנה שניה ברציפות כאלופת ישראל במקצה הספרינט עלית. מעיין גלנץ זכה בפעם הראשונה בתואר בגברים.

לוי, האלופה גם במרחק האולימפי, הובילה מההתחלה, וסיימה את השחיה בזמן של 11:10. כבר בשלב הזה היא פתחה פער של כ-20 שניות מהמתחרות האחרות. היא היתה השניה הכי מהירה על האופניים (34:38) ושלישית הכי מהירה בריצה (18:14). בסופו של דבר היא הוכיחה שהיא בליגה משלה.

בסופו של יום לוי ניצחה בזמן של 1:05:33, וסיימה כמעט דקה וחצי לפני אדר קורנט (קבוצת אלתרמנס) ושתי דקות לפני עמית בן אדיבה.

"זאת היתה הכנה טובה לתחרויות הבינלאומיות באירופה, שהן מטרות העל שלי", אמרה לוי בסיום. "אבל תמיד כיף להתחרות בבית ולהביא את הניצחון לקבוצה. היה מדהים". 

אביב לוי אחרי הניצחון בספרינט tri כנרת 2024. צילום: לילך וייס

עמית בן אדיבה. TRI כנרת 2024. צילום: לילך וייס

אדר קורנט.TRI כנרת 2024. צילום: לילך וייס

תחרות הגברים הוכרעה בריצה

בגברים היה מאבק צמוד בהרבה. גלנץ מקבוצת Xtrim סיים את המסלול ב-TRI כנרת בזמן של 56:20 דקות. הוא הקדים בשלוש שניות בלבד את אלמוג אלעזרי (The Buttons). תומר שפירא (Road Runner) סיים שלישי בזמן של 56:30.

גלנץ יצא מהמים במקום ה-11, בזמן של 10:17, יחד עם אלעזרי. מי שהיה המהיר ביותר במים היה עומר צפריר, ששחה את 750 המטרים בזמן של 10:07. גלנץ סיים את 20 ק"מ הרכיבה בזמן של 29:48, החמישי בטיבו, והיה חלק מקבוצת המובילים.

שלושת המובילים יצאו יחד לריצה, כאשר גלנץ מנצח בזכות סיומת חזקה. הוא סיים חמשת הקילומטרים בזמן השני בטיבו, 14:56, וזכה באליפות. אלעזרי, אלוף ישראל במרחק האולימפי, סיים במקום השני. שפירא וסגר את הפודיום.

"הרגשה מעולה", סיפר גלנץ לאחר הניצחון. "היתה תחרות מצוינת. אווירה טובה. הכל עבד לפי התוכניות. שחיתי פחות טוב, יצאתי קצת מאחורה, אבל עשיתי חילוף טוב ויצאתיטוב לרכיבה. עבדנו פלוטון גדול כולנו ביחד. עשיתי חילוף מעולה ביציאה לריצה. פתחנו חזק ונשארנו שלושה מקדימה – אני תומר ולאמוג. רצנו את כל הריצה ביחד ואני ניצחתי בפיניש".

אלוף ישראל 2024. מעין גלנץ. צילום: לילך וייס

אלמוג אלעזרי. TRI כנרת 2024. צילום: לילך וייס

תומר שפירא. tri כנרת 2024. צילום: לילך וייס

גינת וזהבי ניצחו באולימפי

במקצה האולימפי, יפתח גינת הצעיר (The buttons) בזמן של 2:09:53, כמעו שמונה דקות מהיר יותר מנועם שפרן. דניאל פפירוב, שהתחרה בקבוצת בני ה40-44 סיים שלישי בזמן של 2:19:26. יפתח יצא ראשון מהמים, והגדיל את הפער על שפרן בכל מקצה. פפירוב אמנם היה מהיר יותר באופניים, אבל לא הצליח להדביק את הפער מהשחיה.

בנשים, ענבר זהבי (Golden Tri) ניצחה בזמן של 2:28:56. מיכל רם סיימה שניה בזמן של 2:46:50 ואסתי דבקר (Golden Tri) השלימה את הפודיום בזמן של 2:55:15. השחיה היתה יחסית צמודה, כשזהבי מובילה על רם בפחות מ-20 שניות. אולם, זהבי היתה חזקה מאוד באופניים ובריצה ולא השאירה סיכוי למתחרות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג