נפתחו קבוצות חדשות ובית ספר למצוינות

בשבועיים האחרונים התבשרנו על הקמתן של קבוצות חדשות בריצה וטריאתלון, שחלקן אף ממומנות על ידי חברות מובילות. חברת ברוקס מאמצת קבוצת רצים חדשה, וחברת אגנטק תאמץ את קבוצת הטריאתלון ZONE 3. איתן אורבך ורן שילון פותחים בית ספר למצוינות והאלתרמנים עם ליאור כהן פותחים קבוצה משלהם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


בשבועיים האחרונים התבשרנו על הקמתן של קבוצות חדשות בריצה וטריאתלון, שחלקן אף ממומנות על ידי חברות מובילות. חברת ברוקס מאמצת קבוצת רצים חדשה, וחברת אגנטק תאמץ את קבוצת הטריאתלון ZONE 3. איתן אורבך ורן שילון פותחים בית ספר למצוינות והאלתרמנים עם ליאור כהן פותחים קבוצה משלהם

מאת:יריב זרביב


חברת אגנטק, המשווקת בארץ את המותגים 'פולאר' ו'אוקלי' תעניק חסות לספורטאי הנבחרת הייצוגית של קבוצת  ZONE 3, המנוהלת על ידי ליאור זך מאור. על פי ההסכם שנחתם השבוע בין חברת אגנטק לבין קבוצת ZONE 3 יזכה כל ספורטאי בנבחרת הייצוגית לחסות הכוללת שעון דופק מקצועי של חברת פולאר מדגם RS800CX, מחשבון אופניים מסדרת CS, ומשקפי שמש של אוקלי.


זך מאור מסיים את הישראמן 2009

"בחרנו ליצור קשר עם חברת אגנטק בגלל כמה סיבות: איכות המוצרים שהיא מייבאת, המסורת שלה בנתינת חסות, השתתפות באירועי ספורט, ליווי ספורטאים ותרומתה לענפי הסבולת בישראל. בגלל שזכינו לאוזן קשבת ולנכונות מצד מנהליה לסייע לספורטאי הנבחרת הייצוגית של  ZONE 3. אין לי ספק שמדובר בחיבור מנצח," סיפר זך מאור.

יואב קמין, מנהל מותג אוקלי אמר בעניין, "התמיכה בספורטאים ובקבוצות חשובה לנו כחלק מהמדיניות של אגנטק בריאות וספורט. הן ברמה המקצועית והן ברמה העממית. כחברה מובילה בתחום חשוב לנו להתחבר עם גופים מקצועיים מובילים כדוגמת ZONE 3."

ברוקס איי.די 
חברת "ברוקס" יוצאת במיזם חדש הפועל ברחבי העולם ומטרתו לתמוך ברצים שהמשותף להם הוא לאו דווקא התוצאות וההישגים אלא אהבתם לריצה. המיזם נקרא "ברוקס איי.די", ובעולם כבר אומצו לא מעט ספורטאים. בישראל הדבר קרה בשבוע שעבר, בו התאספו עשרה רצים ורצות בחנות 'ברוקס' בחולון וקיבלו ביגוד והנעלה. אילן בניסטי מנכ"ל חברת ר.א.ן ספורט יבואנית "ברוקס" וחי פרחי הם העומדים מאחורי היוזמה. "המטרה היא לא ליצור קבוצה של אלופים, אלא קבוצה שמובילה בהיבטים החברתיים. לא משנה באיזה שלב אתם בקריירה מה שחשוב הוא שתיהנו מהריצה," אמר בניסטי.
על הקבוצה בכתבתה של דפנה שב


מימין: אלכסיי, לוריס, חי, נועה, אביחי ואילן. למטה: מאור, דרור, מיגל וריקי
צילום: מיכל בלאו

בית ספר למצוינות
שיתוף פעולה בין השחיין לשעבר, איתן אורבך והמאמן רן שילון מחברת "אנדיור" הוביל להקמת בית ספר למצוינות בענפי השחייה והטריאתלון.איתן אורבך, שחיין אולימפי לשעבר ורן שילון, מאמן הטריאתלון הידוע יחלו לשרת ילדים ומבוגרים כאחד, שמטרתם להוות מסגרת המלמדת אורח חיים ספורטיבי למתאמנים בכל הרמות – החל ממתאמנים בצעדיהם ראשונים בעולם הספורט ועד לאלופים בעתיד. 

בנוסף, ינהל איתן אורבך את תחום השחייה הגדול ב"אנדיור" במסגרתו מתאמנים שחיינים וטריאתלטים רבים. "צירופו של איתן לסגל המאמנים המוביל שלנו רק מחזק את מעמדנו כגוף המאמן הגדול והאיכותי בישראל," סיפר רן שילון והוסיף, "זמן רב חפשנו מישהו ברמתו של איתן שיוביל לא רק את תחום השחייה באנדיור אלא בעיקר את תחום הילדים והנוער. עכשיו אני מאמין שנוכל להוביל גם בתחום זה."

"התאמנתי כל כך הרבה שנים אצל טובי המאמנים בעולם ואני שמח על שניתנה לי הזדמנות להעביר את הידע הזה הלאה, יחד עם רן – איש יקר, יזם ומאמן מצוין מהטובים ביותר שהכרתי," סיפר אורבך והוסיף, "אין לי ספק כי נצליח להנחיל דרך חדשה, מקצועית ובלתי מתפשרת."


קבוצת הטריאתלון אלתרמנ'ס
אלופי ישראל בטריאתלון, דן ורן אלתרמן וטריאתלט עילית בעבר, ליאור כהן חברים כבר יותר מעשר שנים. הם תמיד חלמו על הקמת קבוצה משלהם כדי להעביר לידם את הידע והניסיון שצברו. לפני כשנה, אחרי אימון רכיבה, הם ישבו יחד והחליטו להקים קבוצת טריאתלון חדשה. על הנושא המקצועי אמונים רן ודן, וליאור לקח על עצמו את כל הצד הארגוני. "קבוצת אלתרמנ'ס קמה מתוך אהבה לטריאתלון, ומתבססת על ניסיון וידע מקצועיים שנרכשו במשך יותר משש עשרה שנים," סיפר כהן.
 

   



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג