הקבוצה שלנו: Run4it

קבוצת ריצה צעירה ונמרצת אותה הקימו רק השנה איתי וחגית סינדליס יחד עם ליאור שרון. אזור פעילותה בעמק חפר ובשיתוף המועצה האזורית. אצטדיון גבעת חיים הוא מקום המפגש והם כבר רשמו כמה הישגים מכובדים. קבוצת החודש - Run4it
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

קבוצת ריצה צעירה ונמרצת אותה הקימו רק השנה איתי וחגית סינדליס יחד עם ליאור שרון. אזור פעילותה בעמק חפר ובשיתוף המועצה האזורית. אצטדיון גבעת חיים הוא מקום המפגש והם כבר רשמו כמה הישגים מכובדים. קבוצת החודש – Run4it

מאת:מערכת שוונג

Run4it

שנת יסוד
2012

מייסדים:
איתי וחגית סינדליס (תמונת צד שנייה מלמעלה), ליאור שרון (תמונת צד עליונה)

ענף ספורט:
ריצה

מאמנים:
איתי סינדליס (תמונת צד תחתונה), ליאור שרון

מדריכה:
חגית סינדליס

איפה נפגשים:
איצטדיון גבעת חיים איחוד

ימים ושעות מפגש:
ראשון  ו-חמישי  בשעות הערב 20:30, ימים שני ורביעי בשעות הבוקר המוקדמות 5:15, אחת לשבועיים ריצת שבת משותפת עם פריסה קטלנית בסיום.

השגים בולטים של המועדון:

תוצאות הרצים במרתון תל אביב 2012


חרוט על הדגל:

הכי חשוב לרוץ באהבה, כלל ברזל באימונים מי שלא יודע לרוץ לאט לא יוכל לרוץ מהר

למה דווקא ריצה?

ליאור שרון ואיתי סינדליס ממקימי המועדון רצו ביחד כבר כשהיו ילדים- מגיל 10 ( ליאור צעיר יותר), התאמנו בהפועל עמק חפר אצל צבי פרידמן, ( איתי אצל צבי פרידמן ומני פלד) , לאחר כ- 20 שנה דרכיהם הצטלבו שוב בתחרויות שדה ששניהם השתתפו ויחד הגשימו חלום להביא את אהבת הריצה והאתלטיקה בפרט לתושבי עמק חפר והסביבה כך שיוכלו לעסוק בספורט ובריצה לכל אורך חייהם- האימונים משלבים לא רק ריצה אלא גם אימוני חיזוק כללי בייחוד בחודשי הקיץ החמים – יולי אוגוסט. קהל היעד- נשים, גברים, אנשים המעונינים לשמור על משקל, אורח חיים בריא ופעילות מהנה.

חגית סינדליס (זוגתו של איתי) השלימה את הפאזל בניהול המועדון בצד הפיננסי, השיווקי, הארגוני והטכני- אתר  אינטרנט וקשר עם ספקים שונים. סיימה קורס מדריכי ריצות בינוניות וארוכות בוינגיט.

תחרות או אירוע ספורט אהובים במיוחד:
הר לעמק, מרתון תל אביב, חצי מרתון בית שאן, מרתון טבריה

ימים ושעות אימון הקבוצה בשבוע:

הישג שיא של אחד הספורטאים או המאמנים:

ליאור שרון- אלוף ישראל בדואתלון ניצנה 2011,
חגית סינדליס- מקום ראשון 10 ק"מ מירוץ רעננה, מרתון טבריה 3:34
איתיסינדליס- חצי מרתון תל אביב 2012 1:22, מקום ראשון מרוץ האביב ברמת השרוןחצי מרתון, רץ בינוני -קצר מצטיין בנוער בנבחרת ישראל.

אישים בולטים במועדון:
ליאור שרון- אלוף ישראל דואתלון ניצנה 2011 מקצה ספרינט, מקום ראשון כללי,  ומאמן ראשי ראנפוראיט עמק חפר- מנהל מקצועי.

חגית הגיעה מקום 1 בקטגוריה במרוץ רעננה 2012 – 10 ק"מ, מקום 3 בקטגוריה במרוץ ברוקס מרתוניה 15 ק"מ בשנת 2011.

למה דווקא אצלנו:

מועדון הריצה הגדול בעמק חפר, בשיתוף מחלקת הספורט, משלב בפעילותומרכיבים חברתיים וספורטיביים במטרה להפוך את חווית הריצה והכושר למהנהומאתגרת, להפוך את חלום הריצה והכושר לאפשרי עבור כולם- מתחילים, רציםותיקים, רצים תחרותיים.
קיימות 3 קבוצות ריצה :1. מתחילים. 2. מתקדמים 3. עילית.

Run4itשם לו למטרה להפיץ את בשורת הריצה ואהבת הספורט לגברים, נשים, נוער וילדיםמכל שכבות הגילאים תוך שילוב מסגרת חברתית במסגרת האימונים והתחרויות עלמנת להפוך את חווית הספורט למהנה ואתגרית. בפעילות המועדון ניתנים שירותימעטפת עבור כל רץ- הדרכה אישית לשיפור הכוח בחדר כושר/במסגרת הבית, תרגיליפילאטיס לחיזוק והגמשה, הרצאות מקצועיות, מפגשים חברתיים במסגרת הקבוצה-בתחרויות ,במסגרת האימונים וריצות ליליות משותפות, הנחות ברכישת ציוד ספורטוטיפולים רפואיים.

הקהל שלנו:

כל שכבות הגיל- נוער עד וותיקים, רצים מתחילים, מתקדמים, רצים תחרותיים,אנשי ברזל, תריאתלטים, וכל מי שמעוניין לשלב ריצה/הליכה בשלבים המתקדמיםואימוני חיזוק והגמשה כלליים בשיפור הכושר הכללי.

נקודה חשובה לציון- זוגות נשואים:
ישנם במועדון 6 זוגות נשואים שגם הבעל וגם האישה מתאמנים יחדיו במועדון ריצה– משפחות סינדליס, תירוש, פלדמן, כמון, ערוסי, צבר.

הפעילות מתקיימת במסגרת מועדון:
הרצאות- תורת האימון,תזונה, פציעות ספורט,מפגשים חברתיים,  ריצות סיבולת משותפות עם מסלולים מסומנים –  5, 7, 10, 15 ,18 ק"מ ועמדות שתייה אחת לשבועיים, האתלט מקבל יחס אישי וסל שירותים הכולל שיתופי פעולה עם- מעסת ספורט מקצועית, תזונאית קלינית ( יעל דרור), שיתוף פעולה עם ספקי נעליים וציוד ספורט, חגיגה משותפת של ימי הולדת לרצים כאשר המטרה להביא את אהבת הספורט האתלטיקה והריצה בפרט לתושבי עמק חפר והסביבה כך שיוכלו לרוץ גם בגיל 70 ( בריצת שבת האחרונה רץ איתנו אדם ממעברות בן 79- אלוף לגילו – השלים 10 ק"מ בריצת סיבולת איתנו).

יצירת קשר:
נייד:
איתי- 0545663253
חגית-0545614145
ליאור- 0542620677

מייל: [email protected]
פייסבוק- Run4it

21.8.2012


אתר שוונג שם את אוהבי הספורט על המפה – אצלנו כל ספורטאי הוא אלוף וכל אלוף ראוי לכבוד ולבמה משלו.

רוצים להיות "הקבוצה שלנו" בשוונג? פרטים מלאים כאן

מדור קבוצת השבוע – כל הקבוצות




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג