הקבוצה שלנו: עוצמה Trikm

הם לא רצים ברחובות הערים ולא רוכבים בפארקים. נקודת המפגש שלהם היא במושבים כפר בן נון וכפר שמואל שבאזור גזר, ובשביל לרכוב את המשולש של לטרון - כל מה שהם צריכים לעשות הוא לפתוח את הדלת ולצאת מהבית. איתי קרמר ורמי מיכאלה על הקבוצה שהקימו, שהמטרה שלה היא העצמה אישית דרך ספורט. מדור הקבוצה שלנו– עוצמה - Trikm
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הם לא רצים ברחובות הערים ולא רוכבים בפארקים. נקודת המפגש שלהם היא במושבים כפר בן נון וכפר שמואל שבאזור גזר, ובשביל לרכוב את המשולש של לטרון – כל מה שהם צריכים לעשות הוא לפתוח את הדלת ולצאת מהבית. איתי קרמר ורמי מיכאלה על הקבוצה שהקימו, שהמטרה שלה היא העצמה אישית דרך ספורט. מדור הקבוצה שלנו– עוצמה – Trikm

מאת:מערכת שוונג

עוצמה –  Trikm

שנת יסוד
2012

מייסדים:
איתי קרמר (2010) ורמי מיכאלה

ענף ספורט:
ריצה, רכיבה על אופניים ושחייה.

מאמנים:
איתי קרמר ורמי מיכאלה.

איפה נפגשים:
מועצה האזורית גזר- לטרון ,בכפר שמואל, כפר בן נון, קיבוץ גזר (בקיץ) או ברמלה.

ימים ושעות מפגש:

אימוני בוקר (5:50) וערב(20:30) בכפר שמואל וכפר בן נון בימים ב' ו-ד'. בימי ג' וה' – אימון בוקרבבריכת השחייה של קיבוץ גזר (בקיץ) או ברמלה (בחורף). ביום ו' – אימון ריצהאו אופניים, בכביש או בשטח. ביום שבת – אימון משולב של ריצה ואופניים,לעתים גם בים.
קבוצת הנוער (גילאי 14-18): ימי ב' בשעה 16:30 בבית חשמונאי וימי ד' ב-18:10 בבריכת השחייה של רמלה/אימונים משולבים בשטח.


שתי קבוצות הילדים (גילאי 6-9 ו-10-13): בימי ראשון ורביעי, החל מ-16:30 בכפר שמואל ובבריכת השחייה ברמלה/אימונים משולבים בשטח.
בסך הכול מתאמנים בקבוצות השונות כ-100 מבוגרים, נערים וילדים.

הישגים בולטים של המועדון:

המעבר של המתאמנים למרחקי ריצה גדולים יותר ומעבר המתאמנים מענף ספורט אחד לענף הטריאתלון בתוך כך השתתפנו לאחרונה כקבוצה בטריאתלון אשקלון ובמירוצי חצי מרתון.
קבוצת הילדים הדהימו בהשתתפותם ואף זכו בגביעים על מקומות ראשונים בתחרויות דואתלון ומירוצי שדה.
בימים אלה אנו פותחים קבוצה של אורחות חיים (מתחילים בעוצמה) שתובל ע"י יעל רותם (תזונאית ספורט) שתשלב תזונה נכונה עם פעילות גופנית מתונה.
רתימה של המגזר הדתי לענף הטריאתלון תוך פתיחת קבוצה בישוב נוף איילון שמובלת ע"י אודי רטי..

חרוט על הדגל:

הספורט הוא דרך ליצירת העצמה אישית. אנחנו מאמינים שהטמעת ערכי אימון תובעניים מקדמת גם ערכים חברתיים ובריאותיים. אנחנו יוצרים סביבה שמזמנת הצלחה וגורמים למתאמנים להצליח להתמודד עם מצבים שונים וחדשים. אנחנו מאמינים שכל אחת ואחד יכולים, והסיפוק הגדול שלנו הוא שהצלחנו ליצור חבורה מגובשת של ספורטאים, שבכלל לא ידעו שהם כאלה (אבל אנחנו ידענו).

תחרות או אירוע ספורט אהובים במיוחד:
טריאתלון אילת, מרתון תל אביב ומרוץ גזר, בגלל חוויית הריצה המשותפת בשטח של חברי הקבוצה לצד ילדיהם מבית הספר (פרויקט ביוזמת רמי) ילדים – דואתלון רמת השרון.


הילדים בדואתלון רמת השרון ע"ש ניר פורז


הישג שיא של אחד הספורטאים או המאמנים:

רמי מיכאלה (בתמונה למטה) – סיים את ישראמן סמסונג בשנת 2010
רמי מיכאלה: "תחרות זו הייתה לזכרה של אמי שנפטרה ממחלת הסרטן, בתחרות זו רציתי להביא את עצמי עד הקצה למקום הכי קרוב שאמי הגיעה במהלך מלחמתה בסרטן, הליווי של המשפחה לפני התחרות ובמיוחד במהלכה ריגשה אותי עד דמעות בחצייתי את קו הסיום".

אישים בולטים במועדון:
המתאמנים שהחליטו לעשות מעשה ולקום מהכורסא ולעבור למגרש האימונים מרגשת אותנו מאד וכל אחד כזה הינה דמות בולטת במועדון.

למה דווקא אצלנו:

אנחנו רואים ב"עוצמה" בית שבו כל אחת ואחד יכולים לחזק את הנקודות החזקות שלו ולשפר את החלשות. האימון המנטאלי חשוב לדעתנו מזה הפיזי, ואנחנו לא רק קבוצה ספורטיבית אלא גם קבוצה חברתית חזקה ומעצימה. יש לשנינו ניסיון רב שנים, ואנחנו עובדים עם מתאמנים בכל הרמות. אנחנו מקפידים, מעבר לאימונים, לשלב הרצאות בנושאים שונים (כמו עבודה נכונה עם מדדי דופק או תזונה), ומגוונים את השגרה גם באמצעות מחנות אימונים (ממש עכשיו חזרנו מאילת) וריצות לאור ירח. יש לנו מזל להתאמן באחד האזורים היפים בארץ. בתוכנית הילדים אנחנו משלבים לימוד ניווט שטח כולל השתלבות בתחרויות ניווט.

הקהל שלנו:

הדלת פתוחה למבוגרים, לנערים ולילדים בכל הרמות. יש לנו בקבוצה מתאמנים מכל אזור השפלה, כולל ממודיעין וראשון לציון.

יצירת קשר:
נייד:
איתי קרמר: 050-8649435
רמי מיכאלה: 054-2345848
אתר:
otsma-group.co.il
מייל:
[email protected]


19.11.2012


אתר שוונג שם את אוהבי הספורט על המפה – אצלנו כל ספורטאי הוא אלוף וכל אלוף ראוי לכבוד ולבמה משלו.

רוצים להיות "הקבוצה שלנו" בשוונג? פרטים מלאים כאן

מדור קבוצת השבוע – כל הקבוצות




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג