הקבוצה שלנו: אנדיור

זוהי קבוצת האימון לספורט הסיבולת הגדולה והוותיקה בישראל וממש בימים אלה היא מציינת עשור לקיומה. עכשיו גם מתכוננים שם במרץ לתחרות האהובה וה"ביתית" שלהם - מרתון ג’ילט תל אביב, עם תכנית Get Ready בהשתתפותם של לא פחות מ-700 רצים. מדור "הקבוצה שלנו" מציג: אנדיור
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

זוהי קבוצת האימון לספורט הסיבולת הגדולה והוותיקה בישראל וממש בימים אלה היא מציינת עשור לקיומה. עכשיו גם מתכוננים שם במרץ לתחרות האהובה וה"ביתית" שלהם – מרתון ג'ילט תל אביב, עם תכנית Get Ready בהשתתפותם של לא פחות מ-700 רצים. מדור "הקבוצה שלנו" מציג: אנדיור
צילום: אדם קפלן


אנדיור (Endure)

שנת יסוד וסיפור ההקמה
חודש פברואר הוא חודש חשוב עבור אנדיור. בפברואר 2003בדיוק לפני עשור, הוקמה אנדיור.

הכל התחיל כשמייסד אנדיור, רן שילון, הפסיק את עבודתו "בעולם האמיתי" כמנכ"ל חברה בתחום התקשורת מספר חודשים קודם לכן ובמשך מספר חודשים הוא הסתובב בארץ וחיפש מה לעשות, נחוש לשנות כיוון.

רן שילון (בכובע צהוב) מתדרך את מתאמניו

רן שילון (בכובע צהוב) מתדרך את מתאמניו

"קיבלתי הצעות עבודה בתחום ההייטק, אבל החלטתי שלא עזבתי תפקיד כדי לחזור ולעשות בדיוק אותו הדבר במקום אחר. פשוט לא התאים לי יותר. אפשר לקרוא לזה משבר גיל הארבעים, אבל רציתי משהו אחר בחיי", הוא מספר ומוסיף, "לא היה לי מושג מהו אותו הדבר, עד ששני אנשים, ללא קשר אחד עם השני, פנו אליי וביקשו שאאמן אותם – אחד לטריאתלון ארוך ואחת למרתון. זמן קצר אחרי שהתחלתי לאמן, הבנתי שזה בדיוק מה שאני רוצה לעשות באותה תקופה. אמנם כולם אמרו לי שלא ניתן להתפרנס מאימון בארץ אבל החלטתי לנסות והשאר הוא היסטוריה".

מייסדים
רן שילון – מאמן מוסמך של איגוד הטריאתלון האמריקאי USAT, בוגר בית הספר למאמנים בוינגייט ובוגר אימון מנטלי – תכנית לימודי המשך של אוניברסיטת חיפה. מאמן חסות של מוצרי הריצה של אדידס, שעוני הדופק פולאר ומשקפי אוקלי. רכז קורס מדריכי ומאמני טריאתלון בשיאים, מאמן קבוצת הריצה של צה"ל ו"בעיקר" – מתאמן ומתחרה בעצמו – אולטראמרתוניסט, איירונמן, משתתף בתחרויות אקסטרים בארץ ובעולם.

ענף ספורט
ריצה, טריאתלון, אורח חיים ספורטיבי, ענפי אקסטרים.

מאמנים
באנדיור פועלים בערך 10 מאמנים בכל רגע נתון, כולם עברו שנים רבות של עבודה עם ספורטאים בשלל רמות וגילאים ולכולם השכלה רחבה מעבר לתחום הספורט, החל מלימודים אקדמאיים במגוון תחומים, דרך אימון מנטלי וכלה בקואוצ'ינג. כל הידע המשותף הרחב של מאמנינו מתחבר לתוכנית שלמה וייחודית שאנדיור מציעה.

איפה נפגשים
האימונים של אנדיור מתרכזים באזור המרכז ובוינגייט, כאשר בימי שישי יוצאים לאימון ריצה קבוצתי שמשתנה מדי חודש (בן שמן, יקום, בית אריה, הרי ירושלים ועוד).

ימים ושעות מפגש
שעות האימון מותאמות לקהל היעד שלנו ומרוכזות לפני יום העבודה, בשעות הבוקר המוקדמות, או לאחר יום העבודה, בשעות הערב.

הישגים בולטים של המועדון/חברי הקבוצה
זו השנה השנייה שאנדיור, בשיתוף עם חברת אדידס (שהיא גם מאמצת הקבוצה), מקיימת את תוכנית "Get Ready" לקראת מרתון ג'ילט תל אביב – 30 אימונים שבועיים, כ700 משתתפים – פרוייקט גדול ומדהים.

אנדיור עורכת גם את תוכנית "רצים בשניים" של צה"ל – תוכנית דגל של אורח חיים בקנה מידה לאומי ובשישה מוקדים ברחבי ישראל.

תחרות או אירוע ספורט אהובים במיוחד
מרתון ג'ילט תל אביב – המרתון "הביתי" שלנו. תחרות נפלאה "כמו בחו"ל", תחרות למרחקים שונים המפאשרת לכל מתאמנינו בכל הרמות להגיע ולהשתתף. אנחנו גם הפייסרים כבר שנה רביעית במרתון זה.

מכבימן – בקיץ הקרוב, במסגרת המכבייה, תהיה תחרות סבולת ראשונה ומרתקת הכוללת – תחרות רכיבה נג"ש, תחרות ריצה, טריאתלון ותחרות שחייה. בדיוק הדנ"א של אנדיור!

חלוקת התפקידים הקבוצתית
אנדיור קבוצה שונה ממה שמקובל בארץ. אנדיור אינה מועדון חברתי אלא גוף מאמן מקצועי, ולכן הדגש הוא על הצד הזה. משום כך לא נוצר כל לחץ חברתי ובפועל, מתאמנים מוצאים את החברים המתאימים להם. במקביל אנחנו מצליחים לייצר אוירה של הישגיות ללא הצדדים הפחות נעימים של התחרותיות.

ההווי הקבוצתי
הכיבוד הטבעוני (יעל), נטול הגלוטן (סוניה), המושקע (ציפי), האבטיחים (ג'ף) והעוגיות תוצרת בית (ליאת) של ריצות שישי, כולל החומוס הכי טוב בעיר (נילי), הפלאנק של "קבוצת דליה" בסיום אימוני שלישי, החיבוקים (איציק), אימוני הים בחוף גורדון עם הקשת המופלאה, סקואוטים, ריצה "חופשית" ועוד…

מהמילון הקבוצתי
חלק מהביטויים ב"מילון שילון":
ריצה קלה – קצב 4:00
רכיבה מנהלתית – 40 קמ"ש
כמה שבא לי – תשובה לשאלה כמה סטים צריך לבצע באימון הקבוצה
ביי-ביי – לכל אלה שעדיין מתאוששים מהסט הקודם ולא יוצאים לאנטרוול הבא


הקלאסיקה הקבוצתית
חוק הטבע שזכה לאישוש אמפירי עשרות פעמים: בימי שלישי בין השעה 6:30 ל-7:30 בבוקר לא יורד גשם לעולם באיצדיון בהדר יוסף.

חרוט על הדגל

"כל אחד יכול". אנחנו מאמינים שכל אחד יכול לעשות כל מה שהוא מחליט שהוא רוצה לעשות אם הןא מוכן "לשלם את המחיר" על מנת להגיע לשם. איך עושים זאת? על ידי יציאה מאזור הנוחות, או – אזור הנוחות שלנו הוא מחוץ לאזור הנוחות.

מטרות באופק
מרתון ג'ילט תל אביב, מכבימן, איירונמן אוסטריה ושוויץ בקיץ – ישנה קבוצה גדולה המתאמנת לקראת התחרויות האלה, UTMB – המכה של ריצות האולטרה בעולם.

למה דווקא אצלנו
למה אנדיור? כי אם כבר החלטתם לשנות את אורח החיים, תעשו את זה עם הטובים ביותר – אנחנו מובילים את התחום כבר 10 שנים.

אם ניסיתם להתאמן בעבר, אתם ודאי יודעים כי בשבועיים הראשונים הכל עובד נפלא, בשבועיים הבאים נוטים לוותר על אימון אחד או שניים, ואחרי חודש שוכחים בכלל לקום ולהתאמן. חלקכם חווה תהליך זה בפעם הראשונה וחלקכם כבר חווה זאת מספר רב של פעמים. סיבות (תירוצים) למה לא להתאמן לכולנו יש: אין זמן, בחורף קר ובקיץ חם, כואבות לכם הברכיים (הגב\הכתפיים\הקרסוליים), אתם לא מרגישים נח בטייטס, וכמובן – "מי בכלל אמר שספורט זה בריא?!?" (ניתן, דרך אגב, לבחור ביותר מאופציה אחת). הקושי הגדול בכניסה לעולם הספורט בד"כ אינו פיזי, אלא מחשבתי\מנטלי.

מטרתנו האמתית היא לתת לכם את כל הכלים הדרושים כדי שתוכלו, כמונו, לנהל אורח חיים ספורטיבי הכולל פעילות, תזונה נכונה וחיים בריאים יותר.

הקהל שלנו
הקהל שלנו מגוון מאד וכולל ספורטאים בכל הרמות, הגילאים והמינים – החל מכאלה שממש עשו ועושים את צעדיהם הראשונים בעולם הספורט, דרך ספורטאים פעילים וכלה בספורטאים הישגיים.

יצירת קשר
פרטים ניתן לקבל הכתובת אי מייל iפרטים ניתן לקבל הכתובת אי מייל [email protected]

אתר הקבוצה
אנדיור

 

25.2.2013

אתר שוונג שם את אוהבי הספורט על המפה – אצלנו כל ספורטאי הוא אלוף וכל אלוף ראוי לכבוד ולבמה משלו. רוצים להיות "הקבוצה שלנו" בשוונג? פרטים מלאים כאן

מדור קבוצת השבוע – כל הקבוצות




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג