הטריאתלט יונתן מלכא למחנה אימונים באוסטרליה

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:עומר ברק



בשבת ניצח בדואתלון ראשון לציון (נוער עלית), היום על המטוס לאוסטרליה – יונתן מלכא ממריא למחנה אימונים ביבשת החמישית.

מלכא (19), מהטריאתלטים המוכשרים בישראל, יוצא מחר (ב') למחנה אימונים באוסטרליה למשך שלושה וחצי חודשים משולבים בתחרויות ביחד עם טובי הנוער האוסטרלי.

לאחר התאקלמות קצרה בת ארבעה ימים בעיר מלבורן ייצא מלכא המוכשר לעיר GEELONG לקחת חלק באחד האירועים היוקרתיים במעצמת הטריאתלון – אליפות אוסטרליה (מקצה אולימפי) שתערך ביום א' הבא – 27 בחודש מרץ.



אתר התחרות המרהיב בגילונג אוסטרליה

בסיום התחרות ייסע יונתן לעיר WOLLONGONG, השוכנת בין חוף ים לצלע הר, 50 ק"מ דרומית לסידני שם יתאמן עם קבוצת טריאתלון בה חברים כמה מטובי ספורטאי הנוער האוסטרלים.

במהלך שהותו בארץ הקנגרו יתארח מלכא וישהה אצל קהילת נוצרים אוהבי ישראל.

שלושת החודשים הקשים המצפים למלכא מהווים הכנה לקראת חודש יולי החם:
ב-6 ביולי ינחת מלכא בארץ וב-23 ביולי ימריא ליוון להשתתף באליפות אירופה לנוער שתערך ב-24 בחודש. בהיותו אלוף ישראל לנוער (2004) לא יצטרך מלכא להאבק על מיקומו במשלחת הישראלית.
עד סוף חודש יולי יחזור מלכא הצעיר ארצה, יעלה על מדים ויגויס לצבא ההגנה לישראל כך שחודש יולי ל-יוני. זה מה שנקרא עומס אימונים!
מלכא שלא מכבר הצהיר באתר זה כי הוא רואה בענף הטריאתלון דרך חיים יוצק תוכן למילים ובסיוע משפחתו ממשיך בדרכו הנחושה לעבר הגשמת החלום.
אנחנו עוקבים אחריו ומאחלים לו את כל ההצלחה שבעולם!

קישורים קשורים
אליפות אוסטרליה בטריאתלון – אתר התחרות



מנצח בדואתלון ראשון לציון



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג