SCOTT PLASMA – אופני הטריאתלון החדשות של סקוט

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:כתב צרכנות



לראות, לגעת ו…להאמין – יצירת אמנות אמיתית אופני הטריאתלון החדשים של SCOTT הם הכל – קלים, חזקים, מושלמים מבחינה אירודינמית ו… עוצרי נשימה בעיצובם.
מגזין הטריאתלון TRIATHLETE היוצא לאור בארה"ב, כתב עליהם – "לעולם הטריאתלון נולד אציל"



PLASMA LTD

לפגישה שנקבעה, במנהרת הרוח בסאן דייגו, קליפורניה, הגיעו כתב המגזין – Jay Prasuhn ורוכבי הטריאתלון המקצועיים Steve Larson ו Cameron Brown רוכב הטריאתלון הניו זילנדי המצטיין.
באתר, הם נפגשו עם ראש צוות הצלמים John Segesta ועם Adrian Montgomery, מנהל שיווק ויד ימינו של Scott Montgomery, מי שהיה בעבר מנהל השיווק של CANNONDALE, ומתחרה דואתלון בעצמו.
נושא הפגישה לא היה ידוע לכתב המגזין, אבל הרכב המוזמנים המכובד רמז על פגישה מקצועית ברמה גבוהה (לא מפגישים חבורה כזו לשיחת חולין), מה שעורר סקרנות וציפיות רבות, שבדיעבד, הסתבר, היו מוצדקות.

הכל החל בתחרות אופניים שהתקיימה בקליפורניה, מספר חדשים לפני כן, בה הציג Scott Montgomery בפניו של כתב המגזין מספר שרטוטים הקשורים לדגמים החדשים של CANNONDALE, ולחש באוזנו של הכתב, כי SCOTT עומדים לצאת לשוק עם "משהו גדול".
ואכן, המחזה שהתגלה לעיניהם לא אכזב.



Steve Larson

על עמדת המבחן במרכז המנהרה, ניצבו מושא תשוקתם של רוכבי טריאתלון מקצועיים רבים – ה-PLASMA, אופני הטריאתלון החדשים של SCOTT.

מעבר לעיצוב עוצר הנשימה, התכנון האירודינמי של השלדה הוא ייחודי ומרמז על עבודת המחקר היסודית שעשו מעבדות המחקר של SCOTT, כדי להגיע למבנה האופטימלי. עיצוב צינורות השלדה מבוסס על מחקרי נאס"א, רשות החלל האמריקאית, לאופטימיזציה של זרימת אויר. זה בולט בזויות הצינורות ובהגנה על הגלגל האחורי מפני היווצרות מערבולות אויר המשפיעות על המהירות.
כל כך הקפידו, שאפילו תושבת האחיזה של הבקבוקים תוכננה תוך התחשבות בזרימת האוויר.
גם כבלי ההילוכים והמעצורים תורמים תרומתם להקטנת ההתנגדות לרוח, והם עוברים בתוך צינורות השלדה עם יציאה נקייה מתחת ל –BOTTOM BRACKET.
מוט הכסא השגרתי נעלם, הוא הפך לצינור במבנה מיוחד שמהווה חלק אינטגרלי מהשלדה.
הוא נמשך מהציר המרכזי ועד המושב עצמו. אין אפשרות להרים או להוריד כסא, אלא מתבצע חיתוך לפי המידה הנדרשת, וכך, נחסכת תוספת המשקל של מוט הכסא הרגיל התקוע בתוך השלדה ובעצם, יוצר צינור כפול.

תוצאת התכנון הקפדני, ביחד עם שיטת הייצור הייחודית של שילדת הקרבון של SCOTT, היא שילדה במשקל של… 980 גר' בלבד, מה שמעניק לה את התואר – שלדת הטריאתלון הקלה ביותר בעולם. תושבת הכסא מוסיפה למשקל השלדה עוד 300 גר'.

תהליך בניית השלדה נחשב, גם הוא, לייחודי בתעשייה. זו לא שלדת MONOCOQUE רגילה. חברת SCOTT היא הראשונה להשתמש בריתוכי קרבון. טכנולוגית CR1 (CARBON for RACING) מאפשרת ריתוך של יריעות הקרבון, במקום הדבקה מסורתית של שתי יחידות קרבון בעזרת רצועת קרבון נוספת (מה שמוסיף עוד משקל).
בזמן הריתוך, חימום יריעות הקרבון מאפשר חיבור חזק וקל משקל של צומת החיבור
ב BOTTOM BRACKET ושל יתר נקודות העומס בשלדה (SEAT TUBE ו HEAD TUBE).



Cameron Brown

התוצאות, מסתבר, לא איחרו לבוא:
Cameron Brown רוכב הטריאתלון הניו זילנדי המצטיין, זכה עם אופני ה PLASMA, במקום 2 באליפות העולם IRONMAN לשנת 2005, מקום 2 באליפות ניו זילנד IRONMAN לשנת 2006, מקום 1 באליפות ניו זילנד טריאתלון לשנת 2006, ומקום 1 באליפות גרמניה IRONMAN לשנת 2006 . David Millar זכה במקום 1 בתחרות TIME TRIAL אישית לשנת 2006 בספרד.

שלושה דגמים קיימים בסדרת ה PLASMA:
PLASMA TEAM – במחיר 15,900 ¤
PLASMA PRO – במחיר 19,500 ¤
PLASMA LTD – במחיר 34,500 ¤

לפרטים טכניים, אתר חברת SCOTT




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג