שת"פ ראשון בין קבוצת טריאתלון למותג אופניים

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:כתב צרכנות

הקמת קבוצת Cannondale Endure, קבוצת הטריאתלון וספורט הסיבולת החדשה, תואמת את חזון שתי החברות לרמת מקצועיות גבוהה בלתי מתפשרת, מצוינות ושירות בסטנדרטים גבוהים.

דן אברמסון מנכ"ל DAA יבואנית Cannondale ותוספי המזון PowerBar אמר לרגל שיתוף הפעולה: "התפעלנו מרמת המקצועיות של קבוצת Endure וצוות המאמנים שלה, ואנו גאים לאחד כוחות עמה. הם בהחלט לקחו את ספורט הטריאתלון והסיבולת לרמה שעדיין לא נראתה בישראל".

רן שילון, יזם ומנכ"ל Endure, קבוצת הטריאתלון וספורט הסיבולת מהמובילות בישראל אמר לרגל שיתוף הפעולה: "חיפשנו שותף שיכול להצטרף למחויבות שלנו למצוינות ולסטנדרטים גבוהים של איכות. Cannondale, PowerBar ושאר מוצרי האיכות ש DAA מייבאים, רמת הידע המקצועי והשירות שהם נותנים, הופכים את DAA לשותף הנכון עבורנו."



רן ודן – צמד חדש בעולם הטריאתלון הישראלי


קבוצת Cannondale Endure תתחרה בתחומים שונים של ספורט הסיבולת הכולל: טריאתלון, איש ברזל, מרוצי אופנים, מרתונים, מרוצי אתגר ועוד.
חברי קבוצת Cannondale Endure ייהנו מהטבות מיוחדות ייחודיות למתאמני הקבוצה.
במסגרת שיתוף הפעולה יעוצב גם ליין ביגוד לאימונים ולתחרויות ע"י מעצב Cannondale אשר יימכר בחנות היבואן.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג