שעוני פולאר מתחדשים בדגמים צבעוניים

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:כתב שוונג





חברת פולאר, יצרנית שעוני הדופק המובילה משיקה קולקציה חדשה ואופנתית לסדרת שעוני Fitness.

אופנה וכושר צועדים זה לצד זה וחברת פולאר הגדילה לעשות והשיקה קולקציה צבעונית המתבססת על דגמי שעונים מסדרת Fitness.
לא מכבר למדנו לזהות את העוסקים בספורט לפי מבט חטוף לעבר השעון שהם עונדים. ועם כבר עונדים שעון לאחר שעון הפעילות, אז המתבקש הוא שהשעון יהיה לא רק מותג ידוע לספורטאים אלא גם שעון שניתן לענוד אותו בכל שעות היממנה.


בקולקציה החדשה 8 דגמים שונים ובקשת רחבה של צבעים : ורוד, ירוק, כחול, אפור, אדום, לבן ושחור. השעונים מתאימים לנשים ולגברים כאחד.


אגנטק – בריאות וספורט הינה היבואנית והמשווקת הבלעדית של מוצרים ומותגים המובילים בעולם בתחומם. היא מייצגת בישראל חברות כגון: חברת POLAR מפינלנד – המייצרת שעוני דופק וספורט, חברת OMRON מיפן – למכשור רפואי ביתי, חברת TECHNOGYM מאיטליה – המפתחת ומייצרת מכשירי כושר למכוני כושר ולבית וחברת TANITA מיפן – למשקלים ביתיים ומקצועיים הכוללים מד אחוזי שומן.









דגמי FITNESS F11







אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג