שני ספרי אופניים חדשים יוצאים לשוק

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:רני בקר

שני ספרי אופניים חדשים יצאו לאור בימים אלה ממש.

טיול משפחתי באופני הרים – מאת אלי סט – בהוצאת קורדינטה
הספר שמטרתו לעודד ולהדריך יציאה לטיול באופני הרים, יחד עם כל המשפחה, משלים את טרילוגיית הספרים של סט לטיולי אופניים – 'יום טיול באופני הרים', 'עוד יום טיול באופני הרים' ו'טיול משפחתי באופני הרים'.
הספר משלב שלוש מאהבותיו הגדולות של המחבר – טיולים, אופני הרים ומשפחה. בספר מגוון מסלולים בכל הארץ, מדן ועד אילת, המיועדים לכל המשפחה, בהם מספר מסלולים לאתרי פריחה וכן מבוא ובו הדרכה לרכיבה של ילדים ואיתם.
כמו בספריו הקודמים, שמוגדרים ע"י רבים מרוכבי האופניים בארץ כ"תנ"ך שלהם לטיולים באופני הרים", גם בספר זה מלווה כל מסלול בצילומים מרהיבי עין ובאנקדוטות הנוגעות למסלול ולאתרים שלידו, מנקודת מבטו המיוחדת של המחבר.
חידוש מרענן בספר הוא קדימון שיש לכל מסלול, מעין סיפור קצר מהווית חייה של משפחה ישראלית, כאשר רוב הסיפורים, מסופרים דרך עיניהם של הנכדים. ממש כמו בספריו הקודמים של סט, לא חייבים לצאת לשטח כדי להנות מהספר.
הסיפורים מרתקים ושובים את לב הקוראים, ובמיוחד את לב הילדים, שהסיפורים כתובים ומדברים אליהם בשפתם והצילומים יעוררו בהם את הרצון לרכוב ולטייל.





הספר השני, שונה לגמרי מקודמו, אך דומה לו בהוויה ובאהבת המחבר לאופניים.


על האופניים – מאת חנוך מרמרי – בהוצאת עם עובד

מרמרי, שעשה את רוב שנותיו המקצועיות בעיתונות הכתובה, כמקים ועורך עיתון העיר ובשנים האחרונות שימש כעורך עיתון הארץ, רכב עשרות אלפי קילומטרים בארץ ובעולם על גבי אופני כביש בחברת חבורה של אוהבי אופניים.
על האופניים, הוא סיפור מסע אוטוביוגרפי, סיפורו של רוכב, המכור לאופני כביש ולכל הסובב את ענף ספורט זה, החל מרכיבות, דרך צפייה בתחרויות עולמיות כמו הטור דה-פראנס ועד סיפורי אובדן על חברים לרכיבה שקפחו נפשם על מסלול הרכיבה.




שני הספרים מוצעים למכירה בשוונג-שופ במחירים מיוחדים לחברי איגוד האופניים ולגולשי האתר.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג