שני טעמים חדשים לפאור ג'ל

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:רני בקר

חברת DAA Sport , יבואני Power Gel , משדרגת את סדרת ה – Power Gel עם שני טעמים חדשים: תפוח ופירות יער, המרעננים את קו הטעמים הקיים.

Power Gel, למי שאינו מכיר , הוא חטיף ג'ל עתיר אנרגיה, הנועד לצריכה תוך כדי פעילות גופנית או כשיש צורך באנרגיה מיידית. הג'ל מהווה פתרון מושלם למצבים בהם הגוף דורש יותר אנרגיה ממה שיש בו ולא פחות חשוב – הוא זמין וקל לשימוש.

ה- Power Gel מורכב מ- 80% פחמימות מורכבות ו- 20% פחמימות פשוטות, מה שמבטיח אנרגיה מיידית ויציבה למשך כ- 40 דקות. כמו כן הג'ל מספק גם את כל הויטמינים והמינרלים הדרושים לגוף בעת פעילות גופנית מאומצת, כגון: נוגדני חמצון, חומצות אמיניות, אלקטרוליטים ועוד.



המרעננים הרשמים של הקיץ – תפוחים ופירות יער


נתנו לאסף, בוחן התוספים שלנו לטעום את הטעמים החדשים מבית Power Gel, והוא בחר בתפוחים כמוצלח יותר מבין השניים.

לדבריו, המירקם עדין, לא מרוכז מידי (להבדיל מטעמים אחרים) ובהחלט מהווה חידוש מרענן לסל הטעמים של Power Gel וגם פירות היער שווה טעימה ומומלץ לחובבי הטעמים המרעננים.

מחיר הג'ל המומלץ לצרכן: 8.80 ¤, הוא מכיל רק 110 קלוריות ליחידה וניתן להשיגו בחנויות הטבע, חנויות אופניים ובמכוני הכושר.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג