שנה טובה לך נייקי

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:יריב זרביב


חברת נייקי ערכה בערב יום ראשון אירוע אופנה מרשים, שהתפתל בין מנהרות תת-קרקעיות וחללים גדולים של "יקב שרונה" העתיק הנמצא במתחם המושבה הגרמנית בתל אביב. לשמחתי, ולא רק בגלל בר המשקאות העשיר, הרגשתי שמתרחש דבר חדש בספורט הישראלי




ביגוד אופנתי במערות תת קרקעיות


יש לי תחושה שמשהו טוב עומד להתרחש בספורט הישראלי השנה, ובכלל בשנים הקרובות. אין מדובר בענפי ספורט המחזיקים בכדור להפך, מחזיקים בכל דבר אחר פרט לכדור. ישראל סבלה שנים רבות משממון ספורטיבי, הקהילות הגדולות והבולטות בענפי ספורט הכדור הכתיבו בכפייה את שיחות היום ונטרלו כל שיח על ענף ספורט אחר. ובכן, המגמה הזו לדעתי עומדת בפני שינוי די דרמטי במובנים ישראלים.

חברת נייקי ישראל ארגנה משתה מרשים באתר קסום בתל-אביב, שרק בשנים האחרונות נפתח לציבור אחרי 60 שנות הסגר ביטחוני. האירוע היוקרתי היה מיועד לקהל מוזמנים בלבד, שכלל ידוענים רבים, חלקם מתחום הספורט, אך רובם מתחום הקשורת והאופנה.






יקב שרונה, המתחם בו התקיים האירוע, מבנה טמפלרי ישן המשקיף אל דרך בגין. בתור טייל שביקר באתרים היסטוריים רבים הכניסה אל תוך היקב התלוותה בתחושת גילוי של ממצא ארכיאולוגי נדיר. צריך לזכור, שהמושבה הגרמנית הייתה ברובה שטח צבאי סגור מאז קום המדינה, כעת הוא משמש כפארק שליו ואתר היסטורי, מומלץ לבקר בו. בתוך החלל הגדול של היקב דלת המובילה אל גרם מדרגות קטן היורד אל קרקעית האדמה לחדרים בהם אוכסנו חביות היין, ומשם התחיל מסע שכלל מנהרות תת-קרקעיות וחללים גדולים, שבתוכם הוצבו מייצגים המסמלים את אבני הדרך של חברת נייקי עד היותה מותג בלתי מעורער בעולם הספורט והאופנה.

אנרגיה ברוכה וחיוכים רבים פוזרו במתחם הטמפלרי הישן והשיח סביבי או בגללי היה על ריצות למרחקים ארוכים, בחירת יו"ר איגוד הטריאתלון בסוף השבוע, אולימפיאדת בייג'ין ועל זן ואמנות אחזקת הגלשן, לא, אף אחד לא התאכזב על שלא ראה את משחק הכדורגל בין מכבי חיפה ובני-יהודה שהתקיים באותן שעות.

האירוע של נייקי הוא למעשה עוד פרק בסדרת אירועי הספורט שמפיקה החברה ברחבי ישראל, כמו מרוץ הלילה בתל אביב וטריאתלון קיסריה שהתקיימו בחודש האחרון, והיו להצלחה. אולם כאן לא מדובר באירוע ספורט אלה אירוע למען הספורט ועל המותג נייקי כניצב תומך בזירת אירועי הספורט והספורטאים עצמם.




אספה פאואל (בובה) מזנק ביקב שרונה


הטענה המרכזית, שעליה נשענים רבים – אם לא יהיו נותני חסות למרוצים ותחרויות אופניים, ריצה וטריאתלון הענפים הללו לא יצליחו להתרומם. הטענה נכונה. אך בשנה האחרונה, נדמה כי השכילו האנשים הנכונים וראו את הפוטנציאל הטמון בענפי ספורט שהם מחוץ לקופסה הישראלית, והחלו לתמוך באירועי ספורט מסוג אחר.

עם כניסתה לאחרונה של חברת אדידס העולמית כשותפה בנציגות הישראלית (עד היום אדידס ישראל הופעלה ע"י זכיין מקומי ולאחרונה עברו המושכות לידי אדידס העולמית – בדומה לנייקי) עושה רושם כי הזירה מתחממת ומותגי הספורט הגדולים ישקיעו ממרצם וממונם גם בענפי ספורט עממיים יותר ולא רק בכדורגל / כדורסל.
הרווח כמובן יהיה לנו הספורטאים עם באמצעות העלאת איכות אירועי הספורט ועם באמצעות מגוון רחב של מוצרים מבית היוצר של מותגי העל.


שנה טובה לך נייקי, שנה טובה אדידס, ספידו, סאקוני, ברוקס, טרק, קנונדייל, פולאר וכל האחרים – אין ספק שבזכותכם הספורט העולמי צומח ומתפתח – וכמובן שנה טובה לכל ספורטאי ישראל באשר הם.


רוצים להגיב לידיעה של יריב – חפשו אותו ב-
שוונגנט


עוד תמונות מנייקי ביקב שרונה




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג