שחקן חדש בזירת מוצרי האנרגיה לספורטאים – high5

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:כתב שוונג

המותג high5, עושה עלייה היישר מבריטניה לארץ הקודש והוא יצטרף לחטיפי האנרגיה, הג'לים והמשקאות הקיימים כבר על המדפים.

מוצרי high5, פותחו לפני למעלה מעשור ע"י 5 ספורטאים מובילים (ומכאן גם שמו), ביניהם 4 אנשי ברזל ומרתוניסט אחד.
עם הזמן הפך המותג להיות שם דבר בתעשיית מוצרי האנרגיה על כך יעידו פאולה רדקליף, חברי קבוצת הרכיבה CSC (מהקבוצות המובילות בטור דה-פראנס) ומארגני אירונמן אוסטרליה – כל אלה בחרו במותג להיות הספונסר הראשי שלהם.

בין שלל המוצרים הקיימים בחבילת ה- high5, תוכלו למצוא:

ג'ל אנרגיה – Energy Gel

. הנוסחה המיוחדת של הג'ל מאפשרת לבולעו מיידית ובכל מצב באמצעות מעט נוזלים או ללא נוזלים בכלל. הג'ל אינו מתוק במיוחד ולא נדבק לפה ולגרון.
נוסחת הג'ל מתחשבת גם בצמחוניים שבחבורה ולכן הוא מתאים לכל אתלט בלי כל קשר לסוג תזונתו.

הג'ל מגיע בשלל טעמים בינהם, בננה, לימון, תפוז, פטל, פטל שחור וטעמים מעורבים.

חטיף אנרגיה – Sports Bar

לדברי היבואנים, לאחר שנות מחקר רבות, יצאה high5 עם נוסחה מיוחדת במינה שבבסיסה כללה את שני סוגי הפחמימות העיקריים: Simple – לאנרגיה זמינה ומהירה ו- Complex – לאספקת אנרגיה לאורך זמן
ה – SportsBar מורכב מאחוז גבוה של פחמימות , מכיל פחות מ 8% שומן ומצופה בשכבה דקיקה של שוקולד למתן טעם טוב ומיוחד. הנוסחה של ה – Sports Bar כוללת גם היא עירוב של שני סוגי הפחמימות Simple ו- Complex וגם הוא מתחשב בצמחוניים.

חטיף אנרגיה – Protein Bar

לדברי היבואנים, לאחר שנות מחקר רבות, יצאה high5 עם נוסחה מיוחדת במינה שבבסיסה כללה את שני סוגי הפחמימות העיקריים: Simple – לאנרגיה זמינה ומהירה ו- Complex – לאספקת אנרגיה לאורך זמן

Protein Bar הוא החטיף האידיאלי להתאוששות ממאמץ ארוך וקשה, בעיקר בזכות 26% החלבונים שבו, אחוז השומן וטעמו הטוב.
Protein Bar תוכנן לשימוש מיידי אחר הפעילות הגופנית, יש לו איזון מיוחד בין הפחמימות לחלבונים באיכות גבוהה לסיוע מקסימאלי בהתאוששות.

לפי דברי היבואנים עקב תוצאותיו המיידיות, ה –Protein Bar הינו המוצר הנמכר ביותר שלהם.

מחלקת המשקאות של high5, כוללת ארבעה פריטים:

משקה אנרגיה – Energy Quick-Drink

משקה ה- Energy Quick-Drink מכיל מרכיבים ממריצים כמו קפאין. המשקה פותח במיוחד לשימוש בעת פעילויות גופניות קשות וממושכות והוא מאריך למעשה את היכולת "לסבול" לאורך זמן, משפר את זמן התגובה והיכולת לשנות מהירויות וכן משפר את כוח העמידה במאמץ מתפרץ.

משקה אנרגיה – Energy Source Endurance Mix

Energy Source הוא תרכיז משקה עם אחוז פחמימות בריכוז. המשקה תוכנן לספק את מקסימום האנרגיה הנדרשת בפעילות גופנית ממושכת. הוא מכיל את כל האלקטרולטים החיוניים לגוף עם רמה נמוכה של Dsmolality לספיגה מהירה בגוף.
המשקה מתאים לעוסקים בספורט בכל הרמות ובמיוחד בפעילויות המתמשכות יותר מ – 60 דקות. המשקה זכה בפרס "המשקה הטוב ביותר באירופה" מספר פעמים בין השנים 1997 – 2002 ע"י מגזין runners world.
המשקה מגיע בטעמים לימון, תפוז, טרופי, פירות קיץ וטעם טבעי.

משקה איזוטוני – Isotonic

Isotonic הוא משקה מתערובת של כל האלקטרוליטים החשובים, ומאפשר החזרה מהירה של נוזלים לגוף ובמיוחד בתנאי חום. החזרת הנוזלים לגוף בעת מאמץ הוא גורם קריטי לשמירה על רמת ביצועים גבוהה לאורך זמן.
Isotonic תוכנן במיוחד לספק לגוף את התחליף המהיר ביותר לאיבוד הנוזלים בעת המאמץ ע"י. המשקה תוכנן במיוחד לשימוש במזג אוויר חם (מעל 40 מעלות) ועמד בהצלחה במבחנים רבים בתנאי חום במקומות רבים בעולם.

אבקת פרוטאין – Pwoder Protein Pure

האבקה מורכבת מחלבון רזה מהמשובחים ביותר עם תוספת של L-Glutamine. נוסחת חומצות האמינו מתבססת על ניצול של חלקיקי החלבונים כך שמתאפשר איזון חנקן אופטימאלי, עידוד פיתוח השרירים ומאפשרת התאוששות מהירה.

המוצרים מיובאים ע"י חברת אינדורנס ועתידים להמצא בחנויות הספורט המובחרות החל מראשית החודש הבא.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג