שאוהב לשחות MP3

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:דייב לדרמן





ה-MP3 החדש מדגם Dolphin של חברת NU, נשמע טוב, נראה טוב, מרגיש טוב והרבה יותר נוח להפעלה, דייב לדרמן לקח את המכשיר לבריכת השחייה לוודא שזהו לא רק חלום רטוב








מכשירי MP3 אטימים למים אינם המצאה חדשה. קדמו למכשיר הזה ה-Irivir ו-Ipod שיועדו לצלילה וכן מכשירי MP3 שיועדו לגולשי גלים ולשחיינים (ה-FINIS).
מכשיר ה- MP3 dolphin של חברת NU

אינו שונה משאר המכשירים האחרים בשוק מבחינת תפקוד, אבל הוא מגיע עם מספר יתרונות אחרים שבהחלט יהפכו אותו למכשיר עדיף על פני המתחרים, במידה רבה בגלל מחירו.


ה-dolphin בעל צורה של גליל קטן (אורך 6 ס"מ וקוטר 2 ס"מ), עשוי אלומיניום, מעוצב היטב ונוח לשימוש. צורתו חלקה ללא תפרים, וכמצופה ממכשיר שכזה,הוא חסר כל מסך. מצידו האחד של המכשיר ישנו שקע 2.5 מ"מ לאוזניות עם הברגה (השקע הסטאנדארטי לאוזניות הוא בד"כ 3.5), שבסופו גומיה שמונעת חדירת מים למכשיר.בצד השני של המכשיר יש לוח מקשים אטים למים עם חמישה מקשים- הגברה או הנמכה של עוצמת השמע, קדימה ואחורה בסדר השירים, וכפתור הפעלה שמשמש גם כ-PLAY ו-Pause. הכפתורים נוחים מאוד ואחרי מספר הפעלות כבר מתרגלים לסדר שלהם.


באשר לנגינה עצמה, הסדר של השירים מוכתב לפי א"ב או מספרית. כל ניסיון לעשות סדר מסויים בשירים יחייב עריכה של פלייליסט (סדר שירים) באמצעות תוכנות כמו Windows Media Player. אופציית ה-suffle אינה קיימת במכשיר. יתרון גדול שיש למכשיר שהוא עובד עם תוכנות הפעלה רבות- Windows, MAC ו-Linux. הפורמטים שהוא מסוגל נגן הם MP3, ו-WMA והוא מתחבר באמצעות כבל USB.


לגבי המכשיר עצמו- מגיעות עימו שתי רצועות גומי שבעזרתן ניתן לחבר אותו למשקפות שחיה, וכן הוא מגיע עם אוזניות רגילות ואוזניות נגד מים עם מספר מימברנות (אטמים) המתחברים אליהם, ואטבים המצמידים את הכבל לגומיות של המשקפת (אגע בהם בהמשך). עבור גולשי גלים או תחומי פעילות אחרים ניתן לרכוש בנוסף גם רצועת יד/זרוע המגיעה עם זוג נוסף של אוזניות או סט של תוספות ספורטיביות אוזניות, כבל דו צדדי, מנשא, מד טמפרטורה ומכסה לשקע.


למבחן- להכניס את האטמים לאוזניים מבלי שתהיה אפשרות של חדירת מים דורש התעסקות קלה. למי שעבר יום מטווחים בצבא בוודאי תהיה תחושה דומה להכנסת אטמי אוזניים. בשביל שהאטמים יכנסו כמו שצריך נאלצים למשוך את האוזן כלפי ולתחוב את האוזניות פנימה. אני לא מצאתי שום בעיות ולא חדרו לי כל מים לאוזן. אמנם אני לא שחיין מצטיין, אבל אני יכול להגיד בוודאות שלא הרגשתי שהמכשיר בולט יותר מדי או מפריע לי בבריכה. לגבי האיכות שמיעה, מחוץ למים המכשיר מספק איכות שמע טובה, וגם עומד ברמת איכות טובה גם בבריכה. טווח הצליל קטן בתוך המים בין אם בשל השפעה של המים או בין אם בשל האטמים מגומי. אורך חיי הסוללה הנטענת הוא 8 שעות.


לסיכום- מכשיר נוח, וקל לשימוש ולתפעול יותר מהמתחרים שלו מבחינת הנדסת אנוש. הוא במעט יותר יקר ממכשירי MP3 אחרים שאינם אטימים למים, אבל הוא מאפשר את "האופציה הנוספת" להיות אמפיבי דבר ששווה להשקיע עבורו את העוד כמה שקלים.



ל-MP3 Dolphin בחנות שוונג לחץ כאן




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג