רצים, רוכבים ושוחים עם TI ישראל

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:אמיר שוונג





כמה קל לרוץ. אתה נולד מתחיל לזחול, לומד ללכת ומתחיל לרוץ. אתה עולה על אופניים, נופל וקם, נופל וקם ובסוף לומד איך לרכב על אופניים.

בשחיה הסיפור קצת שונה. את הטכניקה לשחות רובנו חייבים ללמוד. לא רק במטרה לשחות מהר יותר אלא פשוט כדי לדעת איך לשחות טוב יותר, נכון יותר וקל יותר, ובנוסף קיים גם אלמנט הבטיחות .

שיטת Total Immersion – TI נוסדה בארה"ב ע"י מאמן השחיה הותיק Terry Laughlin, הגיעה גם לישראל לא מכבר ומציגה שיטה ללמוד שחייה ייחודית:


שיטה זו פשוטה, קלה להבנה, ושמה את הדגש על הטכניקה ולא רק על תרגול מרובה. השיעורים מתבצעים באופן מובנה והקפדה על הפרטים הקטנים.






צוות TI ישראל

סיסמת TI פשוטה – "תנו לנו 10 שעות ואנחנו ניתן לכם מתנה לכל החיים".

לדברי גדי כץ, האיש שעשה עלייה לשיטת ה- TI, "ההדרכה המסורתית מתמקדת בגריפה, בעיטה, וכמות אינסופית של בריכות –"קילומטרז'". TI מלמדת אתכם לשחות עם החן חסר מאמץ של דג על ידי התמזגות עם המים. תרגישו את ההבדל כבר מהבריכה הראשונה של שחיה אינטליגנטית, תכליתית, ותקבלו יותר ויותר סיפוק עם כל בריכה שתשחו".
עוד הוא מספר ששחיינים באים אליו במטרה לשחות יותר מהר, אך הם לומדים במהרה ששחייה עם חן, זרימה ויעילות מספקת הרבה יותר…ושהמהירות לא תאחר לבוא ברגע שהם ירכשו את הקלילות.
בשונה מכל התכניות האחרות לשיפור סגנון, דוגלת השיטה בלימוד שחייה כתרגול – עם אותו דגש על מודעות לתנועה כמו תרגול של יוגה וטאי-צ'י
וגם במים ניתן
לחדד את החיבור בין הגוף והנפש ולהגביר את המודעות העצמית, מה שתורם לרווחה פיזית ונפשית
.

גדי כץ, חבר לחגי פגירסקי (יו"ר איגוד הטריאתלון ומנכ"ל קאנטרי רמה"ש) וביחד הם פתחו את המרכז הראשון ללימודי TI בישראל.

צוות ההדרכה של TI ישראל, מונה כיום 14 מדריכים,
בינהם שחייני עבר, טריאתלטים ומדריכי שחייה מסורתיים שעשו מעבר לשיטת שחייה יחודית זאת.

באתר TI ישראל ניתן ללמוד על השיטה, לצפות בסרטוני הדגמה של שיעורים בוידאו ועוד.

אתר TI ישראל






אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג