רצים בנמל: החנות החדשה של נייקי בנמל הושקה בריצת לילה משותפת

מאות רצים מקבוצת הריצה של נייקי RUN CLUB +NIKE באו לרוץ ולחגוג את השקת החנות החדשה בנמל תל אביב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאות רצים מקבוצת הריצה של נייקי RUN CLUB +NIKE באו לרוץ ולחגוג את השקת החנות החדשה בנמל תל אביב

מאת:מערכת שוונג


כחודשיים לאחר השקת החנות החדשה בנמל תל-אביב שהפכה לנקודת מפגש ושירות לרצים, הוזמנו חברי מועדון הריצה של נייקי לריצת לילה משותפת. קרוב ל-300 רצים ורצות הגיעו בשעות הערב לחנות שם קיבלו את חולצות המועדון ויצאו לריצת אימון חווייתית משותפת למרחק של 5 ק"מ.

מועדון הריצה של נייקי בתל אביב פועל מזה 4 שנים ומהווה נקודת מפגש חברתית לרצים בכל הרמות. הפעילות נועדה לתת לרצים השונים הזדמנות ליהנות מידע של מאמנים מקצועיים ושל רצים אחרים החולקים חווית ספורט משותפת.


החנות החדשה ממוקמת בנקודה אסטרטגית של הרצים בתל אביב והפכה לנקודת מפגש של רצים ומועדוני ריצה, שם ניתן ליהנות משרותי ריצה הניתנים לאורך השבוע, ללא תשלום כמו: שירות שמירת חפצים ולוקרים, מזרונים לביצוע מתיחות ושחרור לפני או אחרי האימון, קבוצת ריצה שבועית מדי יום שלישי בערב, עמדת הטענה לסמארטפונים, התאמה והתנסות של נעלי ריצה על גבי מסילת ריצה בחנות, מים קרים ועוד.


בחנות קולקציה עשירה ובלעדית לריצה ולאימון, נעליים, ביגוד וכן ציוד ייעודי לרצים כגון גרבי ריצה, כובעי ריצה, תוספים וג'לים.


למעוניינים, מפגשי הריצה נערכים מדי יום שלישי בשעה 19:20. נקודת המפגש: חנות נייקי נמל תל אביב, יריד המזרח, האנגר 18.

22.5.2014







אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג