רצות בנוח – VITAL ECO WEAR

הדבר הראשון שחשבתי עליו כאשר קיבלתי את הביגוד לידיי, הוא כמה יפה העיצוב של הבגדים. דבר שני, שאי אפשר היה להתעלם ממנו הוא הרכות של הבד, שמיד עשתה חשק ללבוש אותו. כל מה שנותר לי לעשות הוא לצאת לריצה עם הבגדים היפים והנעימים ולקוות שהם יהיו גם פונקציונאליים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


הדבר הראשון שחשבתי עליו כאשר קיבלתי את הביגוד לידיי, הוא כמה יפה העיצוב של הבגדים. דבר שני, שאי אפשר היה להתעלם ממנו הוא הרכות של הבד, שמיד עשתה חשק ללבוש אותו. כל מה שנותר לי לעשות הוא לצאת לריצה עם הבגדים היפים והנעימים ולקוות שהם יהיו גם פונקציונאליים

מאת:דפנה שב


כשעומדת מאחורי חברת VITAL ECO WEAR אשה, אני באופן אישי מאד מעודדת. אשה שיוצרת ביגוד לנשים בדרך כלל מבינה מה אנחנו רוצות. כשהלכתי ובדקתי מי היא האשה שעומדת מאחורי החברה גיליתי את טליה חנן, שהיתה שייכת בעבר לצוות המייסד של חברת "תפרון". המהלך הבולט שעשתה בחברת תפרון היה לנסות להחדיר את טכנולוגית האל תפר. כיום טליה עובדת כמרצה במכללת שנקר לצד ניהול חברת אקו וויר.

טכנולוגיית הבד

החברה משתמשת בטכנולוגית סריגה ממוחשבת של אל-תפר (SEAMLESS) המתאימה במיוחד להלבשת ספורט. שיטת Body Mapping יוצרת מיפוי של חלקי הגוף השונים ומאפשרת התאמת מאפייני הבגד: חוט, צורות סריגה, גימור הבד, עיצוב וצבע המתאים לסוגי הספורט השונים ולצורכי קהל היעד.

חברת Vital eco-wear שמה לה למטרה את נושא איכות הסביבה ולכן יש שימוש בחומרים אקולוגיים. חומרי הגלם מהם עשויות הקולקציות הם: חוטים טבעיים אקולוגיים (כותנה אורגנית, במבוק) חוטים ממוחזרים (קליפת הקוקוס, נחושת), חוטים הניתנים למחזור 100% (פוליפרופילן). כל הבדים כוללים חומרים אנטי בקטריאליים שהינם Build in במוצרים.

   

מבחן השטח

למבחן השטח לבשתי את גופיית הריצה המכילה חזייה פנימית, ומכנס עד הברך. את הריצות ביצעתי בחדר כושר והן בחוץ, בחום של חודש אוגוסט. תחילה קיבלתי המון מחמאות על הביגוד החדש. העיצוב שלו אכן שונה מבגדי הריצה שאנחנו רגילים לראות בחנויות. כיוון שהורגלנו ל"סטייל" מסויים של בגדי ריצה גם לי היה "קשה" להשתכנע שאכן אלו בגדי ריצה.

אולם המבחן הוכיח את עצמו ואיכות הבדים עשתה את העבודה. הבדים היו נעימים מאד והעובדה שאין תפרים על הבד מנעה שפשפות בכל מיני אזורים שבדרך כלל נוצרות מתפרים בביגוד הריצה.

הבדים הם מנדפי זיעה ואכן לא היתה תחושת רטיבות על הגוף במהלך הפעילות. בריצה בחוץ בטמפרטורה גבוהה נידוף הזיעה עבד באופן יחסית טוב, אך חשוב לזכור שבקיץ הישראלי כמעט ואף חולצה מנדפת זיעה לא ממש עומדת בכמות הנוזלים, בייחוד אם מדובר באימון עצים.

   

מבחן הכביסה
את הבגדים כיבסתי ב- 30 מעלות יחד עם שאר הבגדים. גם אחרי הכביסה הבגדים שמרו על האלסטיות שלהם ועל הרכות ואיכות הבד. מיותר לציין שהם התייבשו יחסית מהר מאד.

לסיכום
אני שמחה שהיכרתי את חברת אקו וויר כיוון שהיא מכניסה לנוף בגדי הריצה צבעים חדשים, תרתי משמע. העיצוב החדשני והבדים הנעימים נותנים הרגשה נהדרת כבר מהרגע הראשון ועד סוף האימון. קווי העיצוב מחמיאים באופן יוצא דופן, והידיעה שהבדים הם אקולוגיים מוסיפים הרגשה טובה גם כן.

לויטל אקו וייר ישנן ארבע קולקציות שונות:
Yoga & More- ביגוד ליוגה, לפילאטיס ולשעות הפנאי המאופיין בגזרות נוחות ובדים גמישים המאפשרים תנועתיות.
Workout & Fitness – בגדים המיועדים לפעילות אקטיבית באוויר הפתוח או בחדר כושר עשויים מסיב הפוליפרופילן. נושמים, מנדפי זיעה והגזרות מאפשרות גמישות ומרחב תנועה.
Outdoor Action – בגדים המיועדים לפעילויות ספורטיביות באוויר הפתוח כגון: הליכה, ריצה, רכיבה על אופניים.
ספורט חורף – הקולקציה משלבת סריגה תלת מימדית המשמרת את חום הגוף. הבגדים עשויים בדים המתאימים עצמם לשינויי הטמפרטורה, מרחיקים לחות.

טווח מחירים 90-340 ש"ח
לפרטים נוספים




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג