רצועת זיעה לראש – Sweat GUTR

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:אמיר שוונג




אביזרים לרצים ורוכבי אופניים היוו תמיד מוקד משיכה לאתלטים שרוצים להפוך את חווית האימון לנוחה יותר, ולגרום לאימון להעשות במוטביציה גבוהה יותר.

חברת Tunnel Vision השיקה אביזר בשם Sweat GUTR שמחליף את רצועת הזיעה לראש העשוייה מבד מגבת (ראה שנות השמונים ביורן בורג).
ייחודו של Sweat GUTR הוא שבזמן אימון כאשר הזיעה המלוחה ניגרת לעבר העיניים, אביזר זה לוכד את הזיעה ומנתב אותו לצידי הראש. היופי בו שהוא עשוי מגומי גמיש, דק, בעל תעלה שאליה מתנקזת הזיעה.



בתחילת השימוש ב-Sweat GUTR ההרגשה יכולה להיות לא נוחה, במיוחד כאשר מהדקים אותו צמוד מדי לראש. עם הזמן מוצאים את נקודת ההידוק הנכונה, ולאחר מספר אימונים היא לא מורגשת כלל. חוסר הנוחות בהתחלה מתגמדת לעומת המחשבה שבזמן רכיבה (בעיקר) הזיעה באה במגע עם העיניים, דבר העלול להסיח את דעת הרוכב מהכביש.

הרוכב יאלץ במקרה זה לעצור, לפתוח את סוגר הקסדה, להסיר את משקפיו, ולנגב את עיניו ופניו.



בימות הקיץ החמים כאשר רובנו מורחים על הפנים והמצח קרם הגנה, השילוב של קרם הגנה וזיעה
בתוך העיניים היא חוויה עוד יותר קשה.

לרצי ארוכות, Sweat GUTR, מונע בזבוז זמן באימונים בעת עצירה ממושכת לשטיפת העיניים, יתר על כן בזמן תחרות. בשל היותו עשוי מגומי הוא גמיש מאוד וקטן ביחס לרצועת ראש מבד ומגבת, ועל כן ניתן לכניסו לכיס קטן מאוד.

ה-Sweat GUTR מסייע לנו להתרכז בדרך בזמן אימון, ומונע מאיתנו את התחושה של צריבת העיניים על ידי הסעת הזיעה לצידי הראש.


מחירו 89 ש"ח בחנות שוונג


הקלק לצפייה בסרטון על Sweat GUTR




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג