קסדות חדשות מבית ג'ירו

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:כתב צרכנות

התנופה האדירה של תרבות הרכיבה בשנים האחרונות תרמה להתפתחות תחום אביזרי הבטיחות האופניים.

אחד האביזרים שאי אפשר בלעדיהם הוא הקסדה. קסדה חשובה לכל רוכב, היא מגנה על הראש מפני פגיעות שעלולות להוביל גם למצבי אל-חזור.

תחום הקסדות בעולם מתפתח, בדיוק כמו תחום שלדות האופניים. אם בעבר הקסדות היו מטרד כבד ומסורבל על הראש הרי שכיום ניתן למצוא קסדות קלות משקל, עשויות מחומרים חזקים במיוחד, מאווררות ברמה שאפילו מצננת את הראש בימי החמסין ולא פחות חשוב: מעוצבות בשיא האופנתיות.

GIRO נחשבת כחברה מובילה בפיתוח קסדות בטיחותיות, נוחות מאווררות ומסוגננות, המשלבות מבנה קשיח בתצורת שתי וערב עם הרבה פתחי אויר, פוליאוריטן מוקצף ופילם פלסטי מבריק.
כל הקסדות מתאפיינות בתכונת ה- In mold שמציעה יציקה משולבת של חומרי הקסדה ויוצרת מבנה חזק במיוחד.
מנגנון נוסף שמאפיין את קסדות GIRO הוא ה- Roc loc. זהו מנגנון הידוק שמאפשר התאמה מקסימאלית של הקסדה לראשו של הרוכב ובכך מציע בטיחות מרבית בעת פגיעה.

הקסדות המובילות :

ATMOS
קסדת כביש בעיצוב אגרסיבי ביותר, 26 מנהרות אוורור, תת שלדה פנימיות מקרבון, מנגנון הידוק Roc loc 4 לאחיזה מושלמת על ראש הרוכב.
מחיר: 999 ¤.
כל הרוכש קסדת ATMOS מקבל במתנה תיק נשיאה מוגן ומאוורר בשווי200 ¤.

 

MONZA
קסדת כביש, ומציעה סגנון וביצועים של מקצוענים ומהווה מעין ATMOS בתקציב נוח.
הקסדה עשויה יציקה מינימליסטית, מציעה 24 מנהרות אוורור ומעוצבת בצבעים מסובבי ראש. בעלת מערכת ה- Roc loc 3 להתאמה מקסימאלית למבנה ראשו של הרוכב.
מחיר: 599 ¤.

 

Mad max II
קסדת שטח, Full Face, שעוצבה בהתאם לדרישותיהם של רוכבי ה- Free Ride.
בפיתוחה של הקסדה הושם דגש רב על הנדסת האנוש בהתאם למבנה הראש של הרוכב. היא חזקה במיוחד בזכות שכבת הפיברגלס שעוטפת את כלוב הקסדה ובעלת חגורת צוואר לחיזוקה על הראש.
בתכנון קסדה זו התמודדו מהנדסי החברה באתגר ממשי כאשר התעורר הצורך לשלב בטיחות בתנאי אקסטרים עם אוורור סביר על מנת לאפשר להשתמש בקסדה גם בימי הקיץ הלוהטים.
מחיר: 799 ש"ח

 

את קסדות GIRO ניתן להשיג:
Cannondale ישראל, החשמונאים 107 תל-אביב
Cannondale צפון, אזור תעשיה רמת ישי.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג