קולקציה חדשה לאדידס לנעלי ריצה וביגוד

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:כתב שוונג




ספורט הריצה הוא אחד מתחומי הספורט הבסיסיים ביותר בעולם, הוא אבן הבסיס של כל ספורט אחר.
עוד מהימים שהרגליים שימשו כלי תחבורה חשוב להעברת מסרים ועד לימינו בו מרתונים נמדדים בעזרת צ'יפים של מחשב, ספורט הריצה לא השתנה הרבה. בסוף היום כדי לרוץ אתה צריך רק את עצמך, שרירים, ריאות, יכולת ותשוקה.







הסלוגן של אדידס

היסטוריית הריצה של אדידס

אדידס הייתה מפתחת ומובילה בתחום הריצה כבר מעל ל-90 שנה.
בשנת 1925 יחד עם 25 עובדים שייצרו 50 זוגות נעליים ביום, אדי דסלר מייסד אדידס המציא את הפטנט הראשון שלו בתחום הריצה, נעלי ריצה לשטח עם קוצים מיוחדים בסוליה לאחיזה טובה יותר.

בשנת 1936, האצן הצעיר ג'סי אוונס ניצח את מתחריו באולימפיאדת ברלין כשעל רגליו נעל זוג מיוחד של נעלי ריצה אדידס שעוצבו במיוחד עבורו על ידי אדי דסלר.

הפילוסופיה של "אדידס ריצה" היא להוות השראה לרצים בכל הרמות: מהרץ המתחיל ועד המקצועי ביותר, בין אם זה לרץ שרץ ק"מ בודדים עד לרץ למרחקים הבכיר ביותר – היילה גברסלאסי שבגדיו ונעליו הם אדידס.

גם השנה אדידס משקיה קו חדש של נעלי ריצה וביגוד.

Formotion™ – טכנולוגיה לגוף בתנועה

טכנולוגיית ForMotion™ הנה מערכת ריצה מלאה שעוצבה כדי להגביר את התנועה הטבעית והזורמת של גופך בזמן שאתה רץ.

נעלי הריצה שלנו כוללות את הטכנולוגיה הייחודית הזאת בעקב הנעל, בעצם מדובר ביחידה הנעה באופן נפרד בעקב ויודעת להתאים את עצמה למשטחים שונים וסגנונות ריצה שונים. הביגוד כולל תפרים מיוחדים בנקודות אסטרטגיות של הגוף שעוצבו במיוחד לפי קווי המתאר של הגוף ומחקים את תנועות הגוף הטבעיות שלך.






חליפת Formotion

קולקציית adiStar

קולקציית העלית של אדידס הפונה לספורטאים המקצועיים יותר.
הקולקציה כוללת את הטכנולוגיה המתקדמת ForMotion™ אך גם כוללת עיצובים מיוחדים ומתקדמים הדואגים לכך שלא רק שתרגיש טוב אלא גם תראה כך.

ביגוד adiStar

ביגוד adiStar נותן נוחות מקסימאלית בזמן שאתה רץ. כל פריט מעוצב מבד תלת ממדי להתאמה מושלמת לגוף בתנועה. הביגוד כולל טכנולוגיית אוורור ייחודית שנקראת ClimaCool® וסיב X-Static® העוזר לנהל את החום, זיעה והריח שנפלט מהגוף. קווי החיתוך של הביגוד ממוקמים באופן אנטומי כדי להתאים לתנועת הגוף ומאפשרים לך לרוץ בחופשיות.

הקולקציה כוללת בנוסף מערכת אוורור מיוחדת העוזרת להכניס אוויר קר לגוף. בדים מיוחדים באזורי הזיעה יחד עם סיבים קלי משקל הפעילים בויסות הלחות של הגוף משאירים אותך יבש ונוח למשך זמן רב.
מחירים:

חולצות- 299-349 ¤

מכנסייםטייצים: 199-349 ¤

נעליים adiStar

קולקציית הנעליים כוללת את טכנולוגיית ה-ForMotion™ המתקדמת בעקב הנעל לדריכת כף רגל חלקה ונוחה וכן מפתח נעל מרופד ובולם זעזועים לנעילה ונוחות במהלך כל הריצה
מחירים: 699-749 ¤






דגם adiStar


קולקציית Supernova

התאהבת בריצה? אז זה הזמן לאמץ את הטכנולוגיה. התאמה איכותית, תחושה נהדרת וביצועים גבוהים יותר עוזרים לך לקחת את התשוקה שלך צעד אחד קדימה עם קולקציית הביגוד וההנעלה Supernova

ביגוד Supernova

פחות חולצה יותר נוחות. עיצוב מאוורר הכולל את טכנולוגיית ה- ClimaCool® במקומות הזעה אסטרטגיים העוזר בניהול הלחות וכן גזרה הבנויה מסיב תלת ממדי התומך בשרירים ומגביר את הביצועים.

חולצות: 179-199 ¤.

מכנסייםטייצים:199-299 ¤


נעלי Supernova

מאות אלפי רצים לא טועים, זוהי הנעל עם בלימת הזעזועים האהובה ביותר על הכביש היום.
היא עוצבה כדי לקחת אותך מהר יותר עם פחות משקל ויותר אוורור ונוחות.






דגם Supernova

מחירים: 599 ¤

ניתן להשיג ברשת חנויות אדידס.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג