צרכנות – חזיית ספורט של CW-X

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:דורה הלר

&nbsp

נשים רצות חייבות להרגיש נוחות מרבית באזור החזה, שעשוי להיות גורם מטריד בזמן ריצה. דורה הלר קיבלה לידה את החזייה החדשה של חברת CW-X, עד הפגישה איתה היא הייתה שולפת מה שיש מהארון כעת היא לא מוכנה להוריד אותה




החזייה החדשה של חברת CW-X

אני מוכרחה להודות שלא תמיד הקפדתי על חזיית ספורט אמיתית. לעיתים מתוך מינימליזם – מה שנשלף מהמגירה ראשון זוכה, ולעיתים משום שבתי המתבגרת הייתה שם קודם והעדיפה את חזיות הספורט החסודות על פני פיסות הבד עם החוטים שלה. כמובן שהחשבון לא מאחר לבוא, והריצה הופכת למסע של אי נעימות, ולולא היו אנשים בפארק הייתי רצה עם הידיים משולבות מלפנים.

אבל גם חזיות הספורט הן לא בהכרח פיתרון נוח. חלקן עשויות מבד עבה, קשיח ומחמם, כאשר התמיכה העקרית נובעת מהצמדת השדיים לבית החזה – זה עוד עובד במידות הקטנות, מעבר להן זה יכול להכאיב.

לא עוד. ניסיתי את חזיית ספורט של CW-X, חברה שמתמחה בפתרונות טכנולוגיים לביגוד ספורט. כל סדרת בגדי הספורט שלה, ובראשה מכנסי הריצה, מתאפיינת ברצועות ורשתות תמיכה בנקודות הנכונות. החזייה נראית כמו עליונית טריאתלון, עם סגירה קדמית גבוהה ורצועות תמיכה מצולבות בגב, קלאסי, יפה, או – אם לצטט צופה זכר – גם סקסי.

אבל כיוון שגם כאן לא החיצוניות קובעת, זהו הרגע להתייחס ליופי הפנימי של חזיית ה- CW-X. עיקרון אחד שעליו מתבססת החזייה הוא של תמיכה נפרדת בכל שד במקום יצירת "חוד חנית" יצוקה ואחידה. עיקרון שני הוא שתמיכה והצמדה הן לא פעולות נרדפות: כאן משתמשים ברצועות פנימיות בצורת כוכב, או כף יד אם תרצו, בחמש נקודות. כל רצועה של הכוכב מושך לכיוון אחר, כך שהלחץ אינו מצטבר באזור אחד. רצועות אלה לא רק בולמות את הנפילה, אלא מונעות כבר את הקפיצה למעלה של השד.

במדידה הראשונה החזייה מרגישה קצת צפופה, אבל אחרי התרגלות לכך, בכלל לא בא להוריד אותה בתום הריצה. ניתן בנוחות ללבוש אותה גם עם רצועת דופק. לאחר שמצאתי אותה נוחה ביותר בריצה, בדקתי עד כמה החזייה עומדת באימון ממושך ורווי זיעה ויצאתי לרכיבה של 100 ק"מ בכבישי הדרום. שמחתי לגלות שבד ה- Coolmax נושם ומעביר את הזיעה בנאמנות החוצה, ואם לא די בכך, הוא גם מתייבש במהירות.

לסיכום – חזיית ספורט של CW-X היא מדהימה הן ביופיה והן מבחינת הפונקציונליות שלה: רכישה משתלמת בהחלט.

&nbsp




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג