צרכנות – המוצרים של Zensah

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:דפנה שב

&nbsp

בפעם הראשונה שנתקלתי במוצרים של חברת זנזה, זה קרה באקספו של מרתון בוסטון באפריל האחרון. בדוכן קטן יחסית למותגי הענק, הכרתי את זאב, ישראלי לשעבר ומייסד החברה במיאמי, ארצות הברית

 החברה אמנם קטנה ודי בראשית דרכה, אך בארצות הברית היא כבר פילסה לעצמה רשת ענפה של שיווק המוצרים הייחודיים. העובדה שיש קשר ישראלי לחברה אמריקאית בהחלט מעודד, אולם לא הבנתי איך מוצרים שכל כך מצליחים מעבר לים מתקשים להימכר בתחומי המדינה שלנו. לא נותרה לי ברירה (ותודה לזאב על היד הנדיבה) יצאתי לשטח לבדוק את המוצרים.

אחד המוצרים הנמכרים ביותר של החברה ולמעשה זהו מוצר שמיוצר בווריאציה כזו או אחרת על ידי חברות אחרות הן הגרביים הארוכות.

Running Leg Sleeves

הגרביים שמגיעות עד מתחת לברך נראות במבט ראשון מגוחך, אני מודה. אך לאחר שעמדתי על קו הזינוק בבוסטון, והיום שאני עומדת על קווי זינוק באירופה, הגרביים הארוכות הן מראה נפוץ. הרעיון הכללי של הגרביים הוא תפרים אנטומיים מיוחדים בלתי נראים כמובן, שנועדו למספר פעולות: תחילה באזור של השין ספליט, להעניק חיזוק ותמיכה לאזור הרגיש. שנית , באזור של שרירי השוק, הטכנולוגיה של זנזה שומרת על טמפרטורת העור ומביאה להזרמת דם לשריר.

ניתן ללבוש את הגרביים תוך כדי אימון וניתן ללבוש אותן אחרי האימון להתאוששות השריר. אין ספק שמדובר במוצר איכותי ששווה שיהיה בארון של כל רץ. נכון שבאקלים בארץ קשה ללבוש גרביים ארוכות לאימון, אולם בימי החורף כאשר השריר נוטה להיפגע מהטמפרטורות הנמוכות מדובר בפטנט נוח. הבד של הגרביים כמו של שאר המוצרים הוא אנטיבקטריאלי ומאד נעים למגע על הגוף. בשונה מחברות אחרות שמייצרות את הגרביים, הגרב של זנזה חצויה, כלומר אין את הגרב עצמה, כך שאפשר לשים אותם עם כל גרב שהרץ רגיל ללבוש.

רצתי עם הגרביים בטמפרטורות יחסית נמוכות לארץ והייתי מרוצה מהתוצאה. אך יותר מהכל, נהניתי לסיים אימון, להתקלח, ועל מנת לאושש את השריר שמתי את הגרביים שוב בבית במנוחה. מדהים.




חזיית הספורט של זנזה מגיע בשתי SM ML
שחור או לבן


בתור רצה אני תמיד מחפשת חידושים בתחום חזיות הספורט. אני חושבת שמה שקורה עם זנזה הוא תהליך שכל חברה צעירה שעדיין בפיתוח עוברת. חזיות הספורט הן עדיין לא המוצר החזק של החברה. חזיית הספורט של זנזה אומנם עשוייה מתפרים בלתי נראים, באותה טכנולוגיית בד של הגרביים הארוכות אבל מבחינת תמיכה בחזה הממוצע, יש עדיין לאן לשאוף.

החזייה עצמה מאד נעימה על הגוף והבד איכותי ביותר. אך בעצם העובדה שהחזייה מגיעה רק בשתי מידות נוצרת בעייתיות בהתאמה מקסימלית של מידת החזייה. ניסיתי את החזייה והיא היתה מאד נעימה, בד מנדף עשוי מטכנולוגיה מצויינת והגוף אכן נשאר יבש כך שאין סיכוי לשפשפות, אולם אם את בעלת קאפ סי ומעלה התמיכה איננה מספיקה.




חצאית הריצה של זנזה מידות: SM ML צבעים: לבן, שחור,ירוק, ורוד ותכלת


עוד מוצר שעוד לא ממש פרץ לשוק הישראלי וחבל. בזמן שבאירופה ובשאר העולם הנשים מפזזות להן על המסלול בחצאית ריצה, אצלנו עדיין נצמדים לטייץ המסורתי. מה שמיוחד בחצאית הריצה הוא שמתחת לחצאית יש טייץ דק ונוח כך שהתנועתיות לא נפגעת. שוב הבד המיוחד של החברה שהוא נעים ומנדף זיעה.
החצאית נראית נהדר, היא נוחה אופנתית והבד קל ביותר.

לפרטים נוספים אתר החברה
www.Zensah.com

&nbsp




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג