פתיחת מרכז סולאוס לתרבות האופניים בגני יהושע

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:כתב שוונג





האופניים כובשות את פארק הירקון בתל אביב – זה רשמי. הוקם מרכז אופניים, ענק בגודלו המשקיף על הירקון המזרחי במתחם רמת החייל – מרכז "סולאוס"





מרכז "סולאוס" נמצא במתחם רמת החייל בירקון בצידו המזרחי




מרכז "סולאוס" הוא פרי יוזמתם של שני משוגעים לאופניים: דני בן מנחם ויוסי טל.

במרכז ירוכז תחת קורת גג אחת כל הקשור לתרבות הרכיבה באופניים בארץ; תפיסת עולמם של בעלי המרכז, היא הקמת מקום שיאפשר לרוכבי אופניים מענה לכל דרישותיהם, כמו: ליווי אישי, לימוד רכיבה, ארגון טיולים, תחנה להשכרת אופניים, קבוצות אימון יומיות ושבועיות, מוסך וסדנאות לימוד לתיקון אופניים, תחרויות ומרוצי אקסטרים , ומרוצי אופניים ייחודיים בבוץ החורפי של שבילי הירקון ובדיונות של גוש דן.


במרכז יינתנו קורסים בדרגות קושי שונות (מתחילים, מתקדמים וקבוצות רכיבה) בשלושת סוגי הרכיבה: רכיבת כביש, רכיבת שטח ורכיבת אקסטרים. לכל סוג רכיבה יש "מנהל תחום"- דמות מוכרת בארץ בתחום הרכיבה הספציפי.





דני בן מנחם – רוכב מקצועי ואחד מיוזמי הקמת מרכז "סולאוס"




המרכז ישרת את תושבי גוש דן ופעילות המרכז מיועדת לכל הגילאים: ילדים ובני נוער, מבוגרים ופנסיונרים. רכיבה ספורטיבית תחרותית וחוגים יעודיים מתוכננים לסוגי הרכיבה לרבות פעילות משפחתית מונחית ויחודית במהלך השבוע ובסופי שבוע.





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג