פרסום ראשון – נעלי MIZUNO בישראל

רשת "ורטהיימר ספורט" קיבלה את הזיכיון לייבא ולשווק את מותג נעלי הספורט היפני – MIZUNO. החדשות הטובות יותר, כבר בשבועיים הקרובים המותג יהיה על המדפים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


רשת "ורטהיימר ספורט" קיבלה את הזיכיון לייבא ולשווק את מותג נעלי הספורט היפני – MIZUNO. החדשות הטובות יותר, כבר בשבועיים הקרובים המותג יהיה על המדפים

מאת:יריב זרביב


MIZUNO, מותג נעלי הספורט והביגוד מהמובילים בעולם, יגיע לישראל כבר בתחילת אוקטובר. המכרז לזיכיון כלל כמה מהגופים המובילים במשק, שבסופו התקבלה הצעתו של איש העסקים, רוני ורטהיימר, מבעלי רשת "ורטהיימר ספורט" לייבוא ושיווק המותג.

"אנו גאים לשווק את המותג המקצועי ברשת ורטהיימר ספורט ובחנויות הספורט המקצועיות בארץ ושמחים על כך שקהילת הספורטאים הישראלית תוכל גם היא ליהנות מהיתרונות הייחודים של מוצרי מיזונו," אמר ורטהיימר והוסיף כי, "שוק מוצרי הספורט בכלל והנעליים בפרט, עובר בשנים האחרונות מהפכה צרכנית, הודות להבנה והפנמה כי שימוש בנעליים ובביגוד מקצועיים וייעודיים יתרום לפעילות גופנית נכונה לאורך שנים וזה הזמן והמקום להחדיר את מותג מיזונו המוביל בעולם בתחום הספורט והריצה".

לפני כ- 10 שנים שווק המותג בארץ על ידי אילן בן דרור, מקבוצת פלג-ניל נציגת חברת 'ספידו' בארץ, שהגישו הצעתם גם הפעם, אך הצעת 'וורטהיימר ספורט' גברה על 14 מהגופים המובילים במשק שהתמודדו לקבל את הזיכיון לשיווק המותג בארץ, ביניהן חברת אגנטק (יבואני פולאר), מגה ספורט ועוד. "ספורט וורטהיימר, הוא זוכה ראוי שיעשה עבודה מצוינת עם המותג וזה הכי חשוב," אמר בן דרור בתגובה. 

כניסתו של מותג מיזונו לישראל סוגר באופן רשמי את רשימת מותגי הריצה המובילים, לצד נייקי, אדידס, סאקוני, ברוקס, ניו-באלנס ואסיקס.

אודות MIZUNO
החברה הוקמה ב- 1906 ביפן, תוך התמקדות בפיתוח פטנטים וטכנולוגיה מתקדמת בענפי ספורט מגוונים. הפטנט הטכנולוגי המפורסם שבהם הוא טכנולוגיית ה-WAVE. צפי היקף המכירות העולמי של "מיזונו" לשנת 2009 יסתכם בכ- 2 מיליארד דולר.

המותג המשווק כמעט בכל מדינה בעולם המערבי נותן חסות לספורטאים ואלופי עולם בתחומים שונים וכן, למשחקי ספורט בינלאומיים ואולימפיאדות. החל משנת 1992 החברה מטמיעה את פעילותה הארגונית לשימור איכות הסביבה.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג