פולאר משיקה דגמים חדשים

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:כתב צרכנות



חברת פולאר הפינית הייתה החברה הראשונה בעולם שייצרה שעוני דופק לניטור במהלך פעילות גופנית. מאז 1977, שומרת החברה על מיתוגה כפורצת דרך טכנולוגית, בזכות כל הפונקציות שנוספו לשעוני הדופק, מאז הומצאו.

לאחרונה, השכילו להבין בחברה שלפן העיצובי של השעונים יש גם חשיבות גדולה בקרב קהל הלקוחות, והחברה שמה דגש על חדשנות בעיצוב, לצד החדשנות הטכנולוגית. התוצאה היא מגוון דגמים בצבעים שונים ובתצורה שונה.
בימים אלה יוצאים לשוק 3 דגמים חדשים של החברה, למטרות שונות ובעיצוב חדשני.


CS300
– כהמשך ישיר לסדרת מחשבוני האופניים שיצאה לשוק לפני כשנה, מגיע דגם זה, והפעם כשעון יד (2 הדגמים שיצאו בשנה שעברה, CS100, CS200 הם מחשבונים היושבים באופן קבוע על כידון האופניים). דגם זה זהה מבחינת התכונות שלו ל- S520 ומיועד להחליפו בעתיד.
מגיע עם מד מהירות ומרחק אלחוטיים, ויכול לתמוך במד סיבובי פדלים (אופציה בתוספת מחיר).
ניתן לפרוק את נתוני האימון למחשב באמצעות ה- SONICLINK- טכנולוגיה המסתמכת על שידור דרך רמקול.
מחירו 1350 ש"ח.



CS300


F55
– השעון הראשון של פולאר שאינו ממוקד בספורט אירובי, אלא מיועד גם לאימוני משקולות. השעון משלב תכנית אימון אירובית עם תכנית אימון משקולות. ניתן למצוא בשעון תכנית אימון לרגליים, חזה, ידיים.
השעון מגיע עם חוברת הדרכה מעוצבת הכוללת הדרכה מלאה בתמונות לביצוע נכון של התרגילים.
מגיע בצבע ברונזה בגרסת הגברים, ובצבע אדום בגרסת הנשים.
דגם F55al זהה פונקציונלית אך שונה בעיצוב ומגיע בשני גוונים של אלומיניום.
כל הדגמים נמכרים ב-1250 ש"ח.



F55 דגם נשים



F55 דגם גברים


S725 TOUR EDITION
– בכל שנה חברת פולאר משיקה דגם ייחודי כמחווה לטור דה פראנס ומפיצה אותו בעולם בכמויות קטנות. זו השנה השנייה ברציפות שדגם ייחודי זה משווק בארץ. מבחינה פונקציונלית הוא כמו S725- שעון אופניים מתקדם ומקצועי.
במקביל לשווק דגם הטור דה פראנס, נערכת הגרלה באתר פולאר הבינלאומי- על מנת להשתתף בה, יש להיכנס לאתר ולענות על שאלות בנושא הטור. בכל יום נערכת הגרלה של מוצרי פולאר, ובסוף הטור, תיערך הגרלה שהפרס בה הוא אופני BIANCHI בשווי 60,000 ¤.
המחיר גם הוא אטרקטיבי – 1950 ש"ח (נכון, כמו S720).



S725 TOUR EDITION

קישורים קשורים
את הדגמים החדשים ניתן למצוא ב-שוונג שופ
תחת שעוני דופק.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג