פולאר ואדידס מציגות מערכת האימון אישי משולבת

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:כתב צרכנות

אולם "טראסק" בנמל ת"א, אירח ביום שלישי האחרון את צמרת ספורטאי ישראל באירוע ההשקה של מערכת האימון האישי המשולבת, פרי שיתוף הפעולה בין חברות POLAR ו- ADIDAS.

שיתוף הפעולה המתוקשר בין חברות NIKE ו- IPOD (נעל המשדרת נתונים לרץ דרך מכשיר ה-I-POD), שלח באופן מיידי את המתחרים מאדידס ו-פולאר לעבוד על מערכת משולבת – נעליים, שעון, משדר, חולצה.


אירוע חגיגי – רב משתתפים – אורבאך ופרידמן. צילום: יח"צ

המערכת המשולבת כוללת חיישנים המוטמנים בבגדים ובנעליים של אדידס. אלה "מדברים" עם השעון של פולאר, וכולם יחד "מדברים" עם הספורטאי – ברב שיח של ספורטאים והכל תוך כדי פעילות.
החיישנים משדרים נתונים מוכרים כמו דופק, מהירות הריצה, שריפת קלוריות ועוד, אל מחשב בשעון הפולאר. בעזרת נתונים אלה בונה המחשב תוכנית אימון מתאימה ומציג אותה לספורטאי.

במסגרת הפרוייקט המשותף, "פרויקט פיוג'ן" (Project Fusion), מוציאות החברות סדרת פריטי לבוש והנעלה הכוללת מוצרים של אדידס (נעליים, חולצות T, גופיות וחזיות) שבתוכם מוטמעים מד צעדים ומשדר לפולאר המעבירים נתונים למחשב שבשעון הכושר RS800™ של פולאר.


פרויקט פיוז'ן – רב שיח של דוממים

אז איך זה עובד באמת?
סיבים מיוחדים שמושתלים בחולצות של אדידס מתחברים למד הדופק, ובעזרת טכנולוגיה ייחודית לפולאר, נמנע השימוש בלבישת רצועת חזה לצורך מדידת הדופק של המתאמן. כל שצריך לעשות הוא לחבר את המשדר הקטן לחזית החולצה ולהתחיל באימון. הנתונים לגבי מרחק ומהירות הריצה מתקבלים מחיישן נוסף שנמצא בנעל האדידס. המתאמן כלל לא מרגיש בנוכחותו ובתקשורת שהוא מבצע עם מחשב הריצה. הנתונים אז מוזנים למחשב הריצה, וזה מציג ומקליט את הנתונים בזמן אמת.

אילו נתונים ניתן לקבל מהמערכת?
כל הנתונים שמתקבלים בזמן אימון עוברים לתוכנה מיוחדת שבונה את תוכנית האימון. הנתונים מוזנים למחשב בעזרת תקשורת נתונים אינפרא-אדום דו כיוונית. לשעון קיים משדר מקודד לדופק למניעת הפרעות קשר סביבתיות. המערכת חוזה את צריכת החמצן המרבית שלך(VO2 max), מתבצעת ספירה מדויקת של שרפת קלוריות המאפשרת מעקב אחר עומס האימון לפי זמן או מרחק בקלוריות, מדידת דופק ודופק התאוששות המצביע על מצב ההתאוששות הגופני שלך, מדידת מספר צעדים בכל קילומטר ומהירות ריצה או הליכה. תכנון מחשבון הריצה ערוך לבדיקת מקטעי אימון מבוססי מרחק של קילומטר.

המערכת המשולבת תימכר בחנויות אדידס ובחנויות ספורט מקצועיות והמחירים – כמובן בהתאם לטכנולוגיה – לא זולים:
גופיות נשים: 299 ₪, חולצת גבר 399-499 ₪, מכנסיים -299 ₪, נעליים – 799 ₪,
ולהשלמת החבילה – שעון פולר RS800 כולל מד צעדים ורצועת דופק- 2999 ש"ח .


פריט אופנה – או מוצר הכרחי

האם הכרחי?
מאחר ולא ערכנו בדיקה מקפת למוצר החדש – לא נוכל לתת חוו"ד מקצועית בנושא. אולם ללא ספק חשיבותם של מדי המרחק השונים (פודים) תופשת תאוצה בקרב הרצים ויותר ויותר רצים נצפים עם מכשירי GPS, פודים או אמצעים אחרים למדידת מרחק הריצה ובמקרה זה בו משולב הפוד ישירות בתוך הנעל – אין ספק כי מדובר ביתרון רב.
לגבי נחיצותה של חולצה המשמשת גם כרצועת דופק (באופן חלקי), ברור כי הדבר אינו סופר הכרחי ואף מגביל את הרץ מבחינת יכולת החלפת החולצות בין ריצה לריצה.
אך כידוע גם בספורט, המותג, הלוק, הטכנולוגיה והקדמה הם חלק לא מבוטל מהעניין ואין לי ספק כי ספורטאים רבים ימצאו מקום לאבזר את גורדרובת בגדי הספורט שלהם בחבילת ה-פיוז'ן החדשה מבית אדידס – פולאר.

מידע נוסף בדבר הסדרה החדשה ניתן למצוא באתר www.adidas-polar.com




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג