סניף חדש למדיקס בהרצליה

מדיקס, המרכז לרפואת ספורט פותח סניף חדש, בנוסף לסניף בתל אביב בסוף החודש בהרצליה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מדיקס
מדיקס

בשורות טובות לאלו העוסקים בפעילות גופנית ונזקקים לשירותי שיקום ופיזיותרפיה. מדיקס, המרכז לרפואת ספורט פותח סניף חדש, בנוסף לסניף בתל אביב בסוף החודש (28.9) בהרצליה.

מדיקס

"מבטיחים לשמור על רמת השירות והמקצועיות המוכרת והידועה גם בסניף זה"

"לאחר 8 שנים בהם העניקה מדיקס שירותים בתחום רפואת הספורט והפיזיותרפיה לעשרות אלפי אנשים פעילים וספורטאים מובילים, הבשילה החברה לצעד אסטרטגי זה אשר יעניק לה אפשרות לתת שירות מצויין לקהלים חדשים ונוספים מאזורים אחרים בארץ", מציין אורן עוז, מנהל מדיקס, "אנו מבטיחים לשמור על רמת השירות והמקצועיות המוכרת והידועה גם בסניף זה".

לדבריו, צוות המומחים של מדיקס יעניק בסניף הרצליה, שירותי פיזיותרפיה ויעמוד לרשות הלקוחות בכל הקשור לטיפול בפציעות ספורט, שיקום וחינוך למניעת פציעות אלו אצל העוסקים בפעילות גופנית. את הסניף ינהל מקצועית, תמיר חן, פיזיותרפיסט ותיק ומוכר ממדיקס המשמש אף כפיזיותרפיסט של נבחרת ישראל בטניס ושל תחרות גביע הדיוויס.

מדיקס

 




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג