סניף חדש לטבע קסטל

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:כתב שוונג





רשת חנויות "טבע קסטל", מרחיבה את עסקיה ופותחת חנות קונספט המשלבת סופרמרקט אורגני בצירוף ויטמינים, מינרלים, תוספי תזונה לספורטאים ובעלת מגוון המוצרים הגדול ביותר בישראל.



סופר – טבע קסטל



ההחלטה, שהתקבלה ברשת להוסיף לששת סניפי טבע קסטל שבאזור תל אביב והשרון חנויות קונספט גדולות יותר, נבעה עקב הביקוש הרב למגוון רחב יותר של מזון בריאותי ואורגני, וכמובן מגוון גדול ורחב יותר של תוספי תזונה.
בחנות הקונספט החדשה תמצאו את כל תוספי המזון והמזון האורגני לסוגיו הקיימים בישראל בצירוף תוספים ומזון ייחודים לרשת טבע קסטל.



לצד ויטמינים ותוספי תזונה, מתוכננות בחנות הקונספט הייחודית 25 מחלקות שונות של מזון אורגני כגון , במקום יופעל בר בריאות המתמחה במזון טבעי ובריא, כולל סנדוויצ'ים בריאותיים, סלטים ומיצים טבעיים.

המודל העולמי שהנחה את הרשת הוא זה המיושם ברשתות מזון בריאות וטבע הפועלות באוסטרליה ובארצות הברית ופתוח 7 ימים בשבוע.



.



מגוון רחב של מוצרים על שלל המדפים



כפיר נחום, המנכ"ל ובעליה של הרשת צופה שהשוק, המחפש בריאות, תוספי תזונה, תוספי תזונה לספורטאים ואוכל בריאותי לאו דווקא אורגני, יגיע לנטורלמרקט וייהנה לא רק מהמקצועיות ומהמגוון הגדול ביותר, אלא גם מהמחירים הסבירים ביותר, מה שמאפיין את הרשת כיום. "הקונספט של בריאות, מקצועיות, מוצרים איכותיים ומחירים שווים לכל הרבה יותר מאשר במקומות אחרים תחת קורת גג אחת – רק יילך ויתרחב" אומר נחום.


קישור לחנות של הסניף החדש:


www.tevasport.com




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג