סנדלי ספורט של Merrell

Merrell משיקה סנדלי ספורט רב תכליתיות לקיץ 2009. סנדלי הספורט לנשים וגברים משלבים טכנולוגיות נוחות עם עיצוב משוחרר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


Merrell משיקה סנדלי ספורט רב תכליתיות לקיץ 2009. סנדלי הספורט לנשים וגברים משלבים טכנולוגיות נוחות עם עיצוב משוחרר

מאת:שוונג צרכנות


Aqua Sport מיועדת לצרכנים המבלים זמן רב מחוץ לבית ומחפשים ביצועים ועיצוב מודרני. נעלים אמפיביות, קלות ומאורוות. סוליות Vibram® חיצוניות מחוספסות עם בהונות ועקבים מוסווים וביטנה מאווררת ואנטי בקטריאלית מיוחדת ETC™ מאפשרים לנעול את הנעלים הללו בכל מזג אוויר.


במיוחד לנשים: Siren לאור הצלחת הסדרות המיוחדות לנשים של מרל, משיקים כעת סנדלים ונעלי פעילות קלה לאביב-קיץ. בהשראת העָלַמות החזקות והעצמאיות של המיתולוגיה היוונית, האישה הפעילה של Siren היא הרפתקנית המחפשת סגנון משוחרר. סנדלי Siren משלבים אימום המותאם לעמוד השדרה הנשי עם רפידת Q-Form® מקצף EVA דחוס המתאימה במיוחד לאופן ההליכה הנשי. פרטים טכניים כגון חריצים בסוליה לאחיזה בטוחה בקרקע וטיפול Aegis™ נגד חיידקים ברפידה ואת Siren Thong Sport, כפכפים נשיים.

לטיולי שטח ומסעות קלי משקל, דגם Chameleon Arc משלב את הביצועים הספציפיים לנשים עם עיצוב נשי ונוחות לכל שעות היום. הדגמים החדשים כוללים את Chameleon Arc Wind, נעלי טיולים נמוכות ומאווררות הודות לשילוב רשת, Chameleon Arc Web, נעליים סגורות ללא שרוכים עם רצועה אחורית נתיקה ומתכווננת להתאמה מושלמת, ואת Chameleon Arc Mary Jane, דגם מארי ג’יין אידיאלי לטיולים בכל תנאי השטח.


מחירים:
נשים וגברים- 399 ₪
מידות נשים- 37-41
מידות גברים- 41-50

ניתן להשיג בחנויות ספורט הנבחרות.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג