סדרת שעונים חדשה לפולאר

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:רני בקר

יצרנית שעוני הכושר והדופק העולמית Polar
פונה למתאמן החובב בסדרת Fitness החדשה

Keeps U Fit – תוכנית אימון אישית חכמה בסדרה החדשה,
מאפשרת שליטה מלאה באימוני כושר ועבודה נכונה עם עמידה ביעדים
סדרת Fitness מציעה דגמים מעוצבים, צבעוניים ואופנתיים לנשים ולגברים




שעונים מעוצבים בסדרה החדשה

מהיום לא צריך להיות ספורטאי מקצועי כדי להשתמש בשעוני כושר ודופק: חברת Polar, יצרנית שעוני הדופק הגדולה בעולם, משיקה בימים אלה את סדרת Fitness החדשה, המיועדת למתאמן החובב, גברים ונשים כאחד. סדרה F מתאימה, בנוסף לעוסקים בריצה, רכיבה על אופניים וספינינג, גם לעוסקים בסוגי ספורט בהם עד היום לא השתמשו בשעוני דופק, כמו – הליכה, מחול אירובי, קיק בוקסינג, עיצוב ואירובי דאנס. בשעונים החדשים קיימת פונקציה חדשנית הנקראת Keeps U Fit, תוכנית אימון אישית חכמה המספקת למתאמן הנחיה בזמן אמת על פי נתוני מאמץ הגוף שלו. בפונקציה זו ניתן להגדיר אם רוצים לשמר, לשפר או למקסם את הכושר הגופני. על פי בחירה זו מנחה המאמן האישי הדיגיטלי את המתאמן בהמשך הפעילות הספורטיבית שלו, כולל תדירות אימונים שבועית, משך כל אימון ושריפת אנרגיה רצויה.

השעונים בסדרה החדשה מעוצבים ואופנתיים, לחדר הכושר ומחוצה לו והם מוצעים בצבעים עזים המתאימים לנשים ולגברים: דגמי 4F בצבעים שחור לילה וכחול קרח, דגמי 6F בצבעים חול שנהב, כחול מארינס ושחור עורב, דגמי 11F בצבעים צ'ילי לוהט ואפור מתכתי. ניתן להמשיך לענוד אותם גם מחוץ לשעות האימונים, כחלק בלתי נפרד ממראה אופנתי ומעודכן.

פונקציות נוספות הקיימות בסדרה החדשה:
OwnCal – מעקב אחר שריפת קלוריות באימון;
OwnCode – משדר מקודד לדופק למניעת הפרעות קשר סביבתיות;




מתאימים במיוחד לחדרי כושר אבל גם מחוצה לו

Polar Fitness Test – מבחן הכושר של פולאר;
סדרת Fitness מצויידת גם ב-WearLink, חגורת החיישן הנוחה והדיסקרטית ללבישה בזמן אימון. החגורה, הייחודית לפולאר, עשויה אריג בד לנוחות מרבית ובעלת אפשרות להחלפת סוללה.

ירון כהן, מנהל חטיבת הבריאות והספורט של חברת אגנטק בע"מ, יבואנית Polar בישראל, אומר ששעוני סדרת Fitness הם פריטי חובה אצל כל מתאמן מתחיל שבריאותו חשובה לו. "השמירה על הכושר הגופני נמצאת היום במקום גבוה בסדר העדיפויות של רבים מאיתנו. אנחנו מבינים ששמירה על הגוף היא תעודת ביטוח לבריאות ארוכת שנים. מתאמנים וותיקים לא יוצאים מהבית בלי שעון הכושר והדופק שלהם, וכעת אנו פונים לנשים וגברים המתחילים בשגרת אימונים, ולאלו המתאמנים ברמת אינטנסיביות נמוכה יותר, ומציעים להם לשמור על בריאותם באמצעות מאמן הכושר האישי של פולאר".

מחירים הדגמים החדשים:
דגמי 11F – 899 ₪
דגמי 6F – 725 ₪
דגמי 5F, 4F – 599 ₪
דגמי 3F – 499 ₪
דגמי 1F – 340 ₪

אתר האינטרנט העולמי של פולאר – www.polar.fi
בניית תוכנית אימונים אישית מודרכת – www.polarfitnesstrainer.com
לרכישת שעוני פולאר כאן בשוונג – www.shvoong.co.il/shop




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג