סדרת מחשבוני האופניים החדשה של פולאר

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:כתב צרכנות

חברת פולאר, המתמחה בייצור שעוני דופק וספורט, מרחיבה את פעילותה בקרב רוכבי אופניים בכל הרמות ומשיקה בארץ סדרה חדשה במחיר הנמוך במאות שקלים מסדרות קודמות בתחום.

מחשבוני אופניים מסדרת CS – כל הפונקציות ויותר במחיר נמוך
סדרת ה-CS מציעה פתרון מכסימאלי, לקהל יעד רחב המבוסס על הספורטאי החובב או הרוכב המקצועי. שני דגמים חדשים מתוך סדרת מחשבוני האופניים החדשה של פולאר ישווקו בארץ: CS100 ו CS200. היתרון הבולט של סדרה זו הוא מחירה הנמוך, לעומת סדרות קיימות ומחשבוני אופניים בעלי פונקציות דומות, שמחיריהם גבוהים יותר באופן ניכר.






סדרת מחשבוני האופניים של פולאר


הבשורה לרוכבים מתבטאת גם בפן הטכנולוגי. ה-CS כוללים עזרי אימון ייחודיים הנתמכים בטכנולוגיה למדידת דופק, ייחודית לחברת פולאר. בנוסף, מצוידים מכשירים אלו גם במערכות למדידת מהירות הרכיבה, המרחק בק"מ, קצב הרכיבה וכן מד סיבובי פדאלים. הסדרה מציעה חיווט אלחוטי, לסדרת ה-CS200 מספר יתרונות נוספים: תוכנה לחיווי קולי למחשב (sonic link) המאפשר העברת נתונים מהמקלט למחשב PC, סמן מהירות ודופק המראה שינוי בין הנתונים העכשוויים לנתונים הממוצעים. נתון נוסף מאפשר לנתח את עצימות האימון במונחים של קלוריות לשעה וקלוריות לק"מ.

מחשב האופניים, החיישנים הנלווים לו והמשדר המקודד אמינים, מדויקים ואטומים למים ומונעים הפרעות קשר סביבתיות. כמו כן, מציעה פולאר את שירותי האינטרנט ומזמינה את הרוכבים להעביר את נתוני הרכיבה לאתר https://www.polarcyclingcoach.com , באמצעותו ניתן לבנות תוכנית אימון לרוכבי האופניים.

דגם ה 100CS יעלה לכם 480 ¤, וה- 200CS – 999 ¤. הסדרה החדשה מופיעה בצבעים כסף ואפור.

את השעונים ניתן להשיג בחנויות הספורט המובחרות וכאן

ב- שוונג-שופ




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג