נעלי ריצה במידות רחבות

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:כתב צרכנות

אחד מצרכיו הבסיסיים של אצן מנעל ריצה, הוא התאמה לאנטומיית כף הרגל, אשר מעניקה את היציבות המקסימלית. כאשר אצן בוחר את הנעל המתאימה לו ביותר, לתוצאה הטובה ביותר, עדיף כי יתאים את הנעל לכל מידות רגלו, לא רק אורך אלא גם רוחב.

נייקי יוצאת עם שני דגמי ריצה שיעניקו לכל אצן את התועלת המקסימלית שצריך על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר.



AIR PEGASUS

נעלי AIR PEGASUS

הנעל AIR PEGASUS, היא נעל ריצה מקצועית, לסגנון ריצה אינטנסיבי. הסוליה החיצונית של הנעל עשויה גומי פחמני עמיד ביותר המאפשר אחיזה אופטימלית בקרקע. אזור הנחיתה הכפול בעקב (CRASH PAD), מאפשר יותר ריכוך בנחיתה ומפחית את שיעור נטיית כף הרגל כלפי פנים. הנעל בעלת כרית אויר לכל אורכה ולדברי היבואן היא עמידה לאורך זמן ולא נשחקת בקלות.

הנעל מתאימה לאצנים בינוניים בעלי כף רגל נייטרלית (לא שטוחה) ומחירה המומלץ 449 ₪.



Air Structure Triax

נעלי Air Structure Triax

Air Structure Triax, היא נעל ריצה מקצועית המיועדת לאימוני כביש ומסלולי ריצה. הנעל מוגדרת כנעל ריצה מתקנת לרצים הסובלים מקריסה פנימה של כף הרגל (פרונציה) והיא מצוידת בגשר תמיכה גמיש להגברת היציבות והגבלת שיעור הקריסה.

הנעל מתאימה לרצים בינוניים ולסגנון ריצה כבד ומחירה 499 ₪.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג