מתכוננים לקיץ עם FIT IN

"FIT IN", יבואנית ומשווקת אופנת כושר מברזיל, משיקה את קולקציית אביב 2009 של אופנת כושר ברזילאית וסטייליסטית, חדשה בישראל, ואת קולקציית קיץ של בגדי ים ברזילאים, מבית "Vix" ומבית "RYGY"  
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


"FIT IN", יבואנית ומשווקת אופנת כושר מברזיל, משיקה את קולקציית אביב 2009 של אופנת כושר ברזילאית וסטייליסטית, חדשה בישראל, ואת קולקציית קיץ של בגדי ים ברזילאים, מבית "Vix" ומבית "RYGY"
 

מאת:שוונג צרכנות



לינו פיטנס דגם פרחים צילום: Sandra Johnson
תמונות נוספות מהקולקציה 

"FIT IN", יבואנית ומשווקת אופנת כושר סטייליסטית מברזיל, משיקה קולקציית אביב 2009, של אופנת כושר סטייליסטית, צבעונית ואיכותית, מבית "לינו פיטנס ברזיל". "FIT IN", יבואנית ומשווקת בגדי ים ברזילאים ואופנת כושר סטייליסטית, משיקה לראשונה בארץ, קולקציית קיץ של בגדי ים ברזילאים, מבית "Vix" ומבית "RYGY"

קולקציית האביב החדשה של אופנת "לינו פיטנס"
מאופיינת במבחר עשיר של טופים, גופיות ומכנסיים בגזרות שונות, בצבעוניות צעירה ואנרגטית, המשלבת צבעים עזים, כמו: אדום, צהוב, טורקיז וורוד פוקסיה, לצד הצבעים שחור ולבן.

בקולקציה ניתן למצוא מכנסיים בגזרות נמוכות ואופנתיות, שמחמיאות ביותר לכל מבנה גוף ומחטבות אותו. המכנסים משלבים פתחי אוורור בעיצובים ואלמנטים ייחודיים, כגון: עיטורים בדוגמת פרחים צבעוניים, דרכם ניתן לראות את עור הגוף, פתחי אוורור אליפטיים שחושפים מעט את הרגל ועוד.

המכנסיים מוצעים בגזרות שונות, לנוחיות והעדפת הלקוחה: גזרת קפרי (מכנס 3/4 סקיני), מכנס ארוך סקיני, מכנס ארוך בגזרה ישרה.

הטופים של "לינו פיטנס", ביניהם גוזיות וגופיות ארוכות, מוצעים בצבעוניות התואמת את המכנסיים. כל הטופים מגיעים עם תמיכה מיוחדת באזור החזה, לנוחיות מרבית בשעות אימון וגם ללבישה נוחה בשעות הפנאי.

קולקצית "לינו פיטנס" עשויה מבד "רוזט סופלקס", מובחר ביותר: בד נושם, בעל משקל קל, אינו מתקמט, אינו מתכווץ, בעל תמיכה מלאה מהימנה, נמתח עד פי 5 מגודלו המקורי וחוזר לגזרה המקורית באופן מושלם, צבעי הבד אינם דוהים, עמיד לרוח, מים וריחות, עמיד לשפשופים, חורים וקרעים.

הקולקציה מוצעת במידות XLXS.
טווחי מחירים של הקולקציה:
טופים/ גוזיות: 189 ₪
גופיות: 249-399 ₪
מכנס קפרי: 329-479 ₪
מכנס ארוך: 399-549 ₪



Navy Stripes Long Tri Top
תמונות נוספות מהקולקציה 

קולקציית קיץ של בגדי ים ברזילאים, מבית "Vix" ומבית "RYGY"
קולקציית בגדי הים של ויקס לקיץ 2009, מאופיינת בצבעוניות, הדפסים ואקססוריז מפוארים. בעונה זו, ויקס מציעה וריאציות פרועות של "ערבב והתאם"mix and match בין חלקי בגדי הים. הדפסי הבדים מאופיינים בפסים, נקודות, ובדים חלקים בשלל צבעים.

הדגמים כוללים תחתוני בייסיק, קשירה עם או בלי תוספות, אקססוריז בגימור ברזילאי או מלא, וטופים בצורת משולשים קטנים/גדולים, סטרפלס עם או בלי תוספות אקססוריז ועוד. מגוון רחב של הטופים מבית ויקס, מוצעים בגימור דו- צדדי בעיצובים שונים, כך שניתן ללבוש את הטופ משני צידיו וליהנות מדוגמאות שונות.

בגדי הים מבית ויקס עשויים מבדי לייקרה מובחרים. האקססוריז (המוצרים המחוברים לבדים) – מצופים בזהב 23 קארט כדי למנוע חלודה וכתמים. כל האלמנטים של העור טופלו בצורה כזו, שהעור יהיה עמיד לכל סוגי המים (מי הים ומי הברכה). בדי הלייקרה ומוצרי האקססוריז נבדקים בקפידה מבחינת יציבות הבד ועמידותו לחום, לכתמים, ליכלוכים וכו’. האיכות והסטנדרט של בגדי הים מבית ויקס מאד גבוהים, הם משווקים את מוצריהם כ"מותג מעצבים" בארה"ב ועומדים מאחורי האיכות המוצהרת שלהם.

מחירי בגדי הים מבית ויקס:
חלק עליון – 299 – 479 ₪
חלק תחתון – 289 – 479 ₪

קולקציית בגדי הים של ריג’י ספורט לקיץ 2009, הינה קולקציה בעלת לוק צעיר וחתיכי, השואבת את השראתה מהחוויה הימית. בגדי הים בקולקציה מוצעים בגזרות שונות: טבעיות, קלאסיות, נשיות וסקסיות וכן מגיעים בצבעים מושכים וחזקים ובשילובי אלמנטים עדינים.

הצבעוניות השולטת הינה בגוונים שמחים וצעירים של כחול, אדום ולבן וכן שחור ולבן.
ההדפסים על בגדי הים הינם מתוחכמים: פסים רחבים ודקים, נקודות צבעוניות בגדלים שונים, הדפסים גיאומטריים ועוד..

הטופים של בגדי הים מוצעים בגזרת משולשים וסטרפלס.
החלק התחתון של בגדי הים מוצע בגזרת ריו (ברזילאי) או בגזרה של תחתון מלא.

מחירי בגדי הים מבית ריג’י:
חלק עליון – 199 – 299 ₪
חלק תחתון – 199 – 299 ₪

להשיג בחנות "FIT IN"- רח’ אבא אחימאיר 17, מרכז שוסטר, רמת אביב ג’, תל אביב
לפרטים נוספים: 077-5020137, www.fit-in.co.il




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג