משקפת השחייה היפנית VIEW

חברת  SEPA משיקה את מותג משקפות השחייה היפני VIEW. ואדים סורייב, איש ברזל וטריאתלט בדק, בחן ושחה בים ובבריכה, עם כמה דגמים שונים והופתע לטובה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


חברת  SEPA משיקה את מותג משקפות השחייה היפני VIEW. ואדים סורייב, איש ברזל וטריאתלט בדק, בחן ושחה בים ובבריכה, עם כמה דגמים שונים והופתע לטובה

מאת:ואדים סורייב


עד לא מזמן הייתי בטוח שאני מכיר את כל היצרניות של משקפיי שחייה, אבל מסתבר שטעיתי. טרם שמעתי על מותג המשקפות היפני – VIEW, כנראה בשל העובדה שהיפנים בכוונה לא משקיעים מאמצים רבים בשיווק אלא בפיתוח המוצרים עצמם.

החלטתי לנסות אותם אז לקחתי איתי לאימון שחייה מבחר מדגמי משקפות שחייה VIEW של חברת .TABATA התרשמתי מהיקף הפתרונות לבעיות מסוימות. יש בסדרה משקפות שחייה המיועדים לשחייני עילית, לטריאתלטים, לחובבי שחייה, לנשים, למבוגרים ואף משקפות מיוחדות למרכיבי משקפיים ועדשות אופטיות. אציין גם שכל הדגמים שניסיתי מתיישבים בצורה טובה ביותר על הפנים, מעניקים תחושת נוחות ומאפשרים ראות מצוינת בזכות שדה ראיה רחב יותר יחסית למשקפות של יצרנים אחרים. למה טריאתלטים צריכים משקפות שחייה מיוחדות?

האמת היא שטריאתלט יכול לשחות גם במשקפות שוודיות אבל אם מישהו חושש ממכות שלעתים הן בלתי נמנעות בתחרויות טריאתלון, במיוחד בזינוק, אז דגם 1000-V היא בחירה המעולה. ראות מעולה בשחייה, עיצוב הידרו-דינאמי בפרופיל נמוך, מערכת התאמה מהירה של האבזם האחורי – פשוטה ואפקטיבית לחיבור ולניתוק, חצאית ורצועה מסיליקון היפו-אלרגני.

איני חושש ממכות עד כדי כך שאוותר על שוודיות, אבל אם יום אחד ייפסק האומץ, אני יודע ש- 1000-V זו אופציה מעולה. מעולם לא הרגשתי כל כך בטוח כמו שהרגשתי כאשר שחיתי במשקפות טריאתלון 1000-V. בנוסף, לא הרגשתי גם שום לחץ סביב העיניים ונהניתי מראות מעולה. לשחייני עילית ולטריאתלטים שאינם חוששים ממכות פותחו שני דגמים: A130-V ו-T120-V.


1000-V

T120-V- "שוודיות" מהירות ומקצועיות לאימונים ולתחרויות. המבנה מיוחד ומפחית את התנגדות המים ב- 47% בהשוואה למשקפי שחייה רגילות. העדשות הידרו-דינאמיות ומורידות למינימום את זרימת המים מסביבן. ישנה הפחתה של 44%מפרופיל העדשות ובכך העלאת המהירות. שדה ראייה מוגדל יחסית למוצרים דומים. הדגם מכיל 2רצועות: אחת לתחרות והשנייה לאימון. יש גשרי אף ב- 5 גדלים שונים, להתאמה מדויקת. תחושה של קלות ליוותה אותי כאשר שחיתי בדגם זה. שדה ראיה של הדגם רחב יותר משדה ראיה של שוודיות של יצרנים אחרים. התרשמתי גם מהעיצוב המקורי וההידרו-דינאמי.

 
V-120 T

דגם A130-V הוא בחירה אולטימטיבית לא רק של שחייני עילית אלא גם של טריאתלטים המתחרים ברמות גבוהות. הסיבה: המשקפות מדגם זה משלבות הידרו-דינאמיות מעולה עם בטיחות טובה יותר ממשקפות שוודיות. מבנה "שינארי" מעניק הידרו-דינאמיות והתאמה אידיאלית. זהו מבנה בחתיכה אחת המונע גם דליפות. פטנט מבנה הכרית מונע החלקה מהמקום בעת צלילה למים. השחייה בדגם זה כל כך נעימה שהיה לי קשה מאוד להיפרד כאשר בא התור לנסות את הדגם הבא. תוך כדי שאני מתלבט באיזה דגם לבחור, T120-V או A130-V, בני בן 13, שחיין שלא מזמן "ירד" מדקה במאה מטר חתירה, בחר ב- A130-V – היו לו בעבר שני מקרים שמשקפיים "עפו" לו לאחר קפיצת הזינוק ולדעתו זה לא יקרה עם הדגם הנבחר.

 
V-130 A

לשני הדגמים, גם ל- T120-V וגם ל- A130-V יש אופציה לעדשות בציפוי מראה.

הדגם הבא הוא A300-V. משקפות מדגם זה עשויות מחתיכה אחת והמסגרת רכה ומאפשרת התאמה נוחה, מהירה ומעולה לכל סוגי הפנים. רפידות הפנים גדולות ומעניקות יציבות ונוחות וגם מפחיתות השארת סימנים אחרי השימוש. הגודל קומפקטי. ישנו אבזם נוח להתאמת אורך הרצועה. המשקפות פופולאריות ומתאימות לכולם.

גם דגם זה העניק לי תחושת קלות, התאמה מעולה ושדה ראיה רחב. הייתי ממליץ על דגם זה לאנשים שרוצים ליהנות מהמשקפיים ברמה המקצועית.


v-300  A

ועכשיו הערה חשובה למרכיבי משקפיים ועדשות, שימו לב, היפנים דאגו גם לכם, דגם A500-V מאפשר עדשות אופטיות כך שגם במים תוכלו לראות כמו ביבשה. המשקפות של דגם זה הינם מקצועיות וקובעות גם את הסטנדרט בהפחתת הלחץ מסביב לעין. המשקפת מושלמת לאימונים ולתחרויות. אבזמי צד גמישים מאפשרים למשקפת לספוג זעזועים חיצוניים. העיצוב משיג עמידות גבוהה לאורך זמן. רצועות הסיליקון הן בעלות עיצוב חדשני, קלות להתאמה ולענידה. גומות ייצוב המשקפת מונעות תזוזה.


V-500 A

לדגם זה יש גם אח קטן – דגם JA19-V – משקפת שחייה אופטיות לילדים. לאחר שניסיתי את הדגם הזה וראיתי את האיכויות שלו, הצעתי לבני שמרכיב משקפיים לשקול להתאמן עימם.


V-19JA

ומה לנשים אתם שואלים? מה לעשות שנשים רוצות להיראות יפות בכל מצב, גם תוך כדי פעילות ספורטיבית אז הדגם A820-V –הוא הדגם הראשון שפותח על ידי נשים למען נשים. מיזוג של חומרים רכים עם חומרים יציבים ועמידים. החלקים הבאים במגע עם הפנים הם רכים במיוחד ותורמים להתאמה מקסימאלית ולא משאירים סימנים על הפנים לאחר השימוש! שדה ראייה רחב – טריאתלטיות יקרות, זה חשוב!


V-820A

עוד דגם – פשוט, נוח וקומפקטי הוא A200-V ולו עיצוב הידרו-דינאמי והתאמה אידיאלית. פיתוח המשקפיים נעשה בתפיסת "ההתאמה המרבית" והוביל ליצירת אפקט השאיבה בין המשקפת וארובת העין. מתאם הרצועה והרצועה הכפולה מאפשרים התאמה מהירה וקלה. האבזם מאפשר התאמת אורך הרצועה בנגיעה אחת. וגם כאן יש אופציה לעדשות מראה. לדעתי, האמור לגבי דגם A300-V נכון גם לגבי דגם זה.


V-200A

בשל המבחר האינסופי של הדגמים, תיארתי כאן רק חלק מהדגמים היותר מיוחדים ובולטים, אך קיימים עוד הרבה דגמים ביניהם גם דגמי ילדים (כולל גם אנטי-בקטריאליים) ודגם עם שדה ראיה רחב במיוחד (800-V) שמתאים מאוד לאנשים מבוגרים. לא הרגשתי שום לחץ סביב העיניים ותחושת הביטחון היא ללא ספק מוגברת.

משקפי שחייה של חברת VIEW מיובאים ומשווקים בישראל באופן בלעדי על ידי חברת SEPA שמתמחה גם ביצור חליפות שחייה ,גלישה וצלילה .




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג