משקל לבדיקת הרכב גוף

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:כתב צרכנות



היום לא נועלים נעליים ויוצאים לרוץ, לא מוציאים את האופניים מהמקלט ויוצאים לרכוב. מתאמנים רבים ייצאו לפעילות הספורט שלהם עם שעון דופק, על אופניהם מד מהירות, על הנעל מד מרחק. חלקם הגיעו לרופא הספורט עם בדיקות דם ואז יעלו על המסילה לבדיקה ארגומטרית.
במהלך האימון הם מנטרים את הדופק, המהירות, הקלוריות ומה לא ועם סיומו הם פורקים את הנתונים למחשב – מנתחים, מבקרים ומתכוננים לקראת האימון הבא.

גם בתחום משקל האדם ההתפתחויות רבות. אם בעבר היינו עולים על משקל אנלוגי, הרי שהיום אנו עולים על משקלים דיגיטלים – מעוצבים ומדויקים. המשקלים נותנים לנו שפע נתונים, בחלקם מבוססים על נתונים שהזנו עוד בטרם דרכה כף רגלינו על המשקל.

חברת TANITA היפנית היא אחת המובילות בתחום ולאחרונה היא פיתחה קו מוצרים חדש. טל ויסמן מנהלת מותג TANITA בחברת אגנטק אומרת כי מדובר במשקלים שהם הרבה מעבר למשקל אדם.
מדובר למעשה במכשיר לבדיקת הרכב גוף האדם. הבדיקה משקפת את הנקודות הבאות:
1. מצב האדם מבחינת כושר גופני.
2. האם האדם סובל מתת משקל/ משקל תקין/ משקל עודף.
3. פוטנציאל הרזיה.
4. האם האדם מאוזן מבחינת נוזלים.

מספרת טל: "המוצר נראה כמו משקל אדם רגיל ויכול לבדוק אחוזי שומן בגוף, אחוז מים, BMI ו- BMR. הבדיקה נעשית באמצעות טכנולוגיה של ניתוח מוליכות ביו-חשמלית (BIA). על המשקל נמצאות אלקטרודות, עליהן עומדים יחפים. האלקטרודות מעבירות זרם חשמלי בתדירות נמוכה ביותר של 50KHZ, אותו לא מרגישים. הרעיון פשוט- התאים בגופינו נחלקים לתאים מכילי מים ושאינם מכילי מים. למעשה, כל התאים מכילים מים פרט לתאי שומן. לכן, ההתנגדות לזרם החשמלי המועבר בגוף תלויה בסך המים בגוף. ככל שהמוליכות גבוהה יותר – אחוז השומן בגוף נמוך יותר.
באמצעות שקילה לאורך זמן, ניתן לעקוב אחר שינויים במשקל הכללי, שינויים באחוז שומן (ובעקיפין גם שינויים במסת השריר), ולבקר את מאגר הנוזלים בגוף – מי שעוסק בספורט סיבולת מועד יותר להתייבשות. משק נוזלים מאוזן יאפשר התאוששות טובה ומהירה יותר מאימונים."



דגם UM-072 של TANITA

חשוב לציין, כי נתון של משקל בלבד אינו אינדיקציה להשמנה, ובמיוחד כשמדובר בספורטאים – מסת שריר מפותחת יכולה לשקול לא מעט וכך להעלות את המשקל הכללי של הנבדק, מבלי שיהיה שמן.

חלק מדגמי TANITA
ה-UM-30, עושה אבחנה במהות הנבדק – סטנדרט או אתלט. אתלט מוגדר כמי שעוסק בפעילות אירובית של מעל 10 שעות שבועיות לפחות במהלך חצי השנה האחרונה. אנשים אלו יהיו מיובשים יותר מנבדקים סטנדרטים, ולכן חישוב הנתונים שלהם יהיה שונה.

ה-UM-72 מאפשר בדיקת BMR- basal metabolic rate. בדיקה זו נותנת את סך הקלוריות שיש לצרוך ביום במנוחה בהתבסס על המשקל, מסת השריר ואחוז השומן. על ערך זה יש להוסיף את הקלוריות הנשרפות במהלך הפעילות הגופנית וקלוריות של "אורח חיים" (בין 200-400 קק"ל ליום, תלוי בניידות הנבדק), כדי לחשב צריכה קלורית מומלצת.

את המשקלים ניתן לרכוש בחנויות הספורט המובחרות ובחנות של אתר שוונג – שוונג שופ.
שיווק ואחריות באמצעות חברת אגנטק.
אתר חברת TANITA כאן




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג