מפת שבילים וסינגלים לאזור יער עופר

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:כתב צרכנות

יער עופר נמצא בדרום הר הכרמל, בין נחל מערות בצפון לצומת עופר בדרום.
היער הפך בשנים האחרונות למרכז עליה לרגל לרוכבי השטח וה"מסנגלים" שבניהם במיוחד, זאת בשל אופיו הטופוגרפי והצמחייה הצפופה והודות לאנשים טובים ו"פריקים" של אופניים שהפכו את האזור למרכז אופני ההרים של ישראל. כיום יש ביער כ-26 ק"מ של סינגלים.

"מפת שבילים יער עופר" היא פרויקט ראשון מסוגו בתחום הרכיבה שנועד לקרב את קהל הרוכבים אל חווית הרכיבה ההרפתקנית. זוהי מפה ייעודית שנעשתה ע"י רוכבים ועבורם.



פרוייקט ראשון מסוגו

המפה מכילה סינגלים עפ"י רמות קושי, כיף ואורך, כיווני רכיבה מומלצים, מתקני FreeRide, הצעות למסלולים, חניונים, אתרי פיקניק , אתרי טבע, מסעדות באזור ועוד.

אזור יער עופר הוא אזור יפה ומגוון מבחינת טבע ונוף. השבילים המופיעים במפה מיועדים גם להליכה, לכן בין המסלולים תמצאו גם הצעות לטיולים ברגל.

המפה ברורה לקריאה, מנוילנת, נוחה לתפעול ובקיצור – כל מה שצריך רוכב האופניים המתחיל ו/או המתקדם בבואו לארץ הסינגלים של אזור יער עופר.



המפה מבפנים

גם המחיר, ניתן לומר שווה לכל נפש, 45 שקלים והמפה שלכם.

מפיקי המפה, מבטיחים כי אחת לכמה זמן, הם יוציאו מפות נוספות של אזורי רכיבה מבוקשים ברחבי הארץ.



לרכישת המפה – לחץ




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג