מערכת הילוכים אלקטרונית ראשונה בעולם

בחודשיים האחרונים הושקה בארץ מערכת ההילוכים האלקטרונית הראשונה מסוגה בעולם מערכת ה- DI2 המהפכנית מבית Shimano
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


בחודשיים האחרונים הושקה בארץ מערכת ההילוכים האלקטרונית הראשונה מסוגה בעולם מערכת ה- DI2 המהפכנית מבית Shimano

מאת:שוונג צרכנות


במערכת ה- DI2 העברת ההילוכים מתבצעת באמצעות פולסים חשמליים שמוזרמים למעבירים בשבריר שנייה מרגע הלחיצה. תנועת המעבירים נעשית באופן מדויק על ידי תזוזות אוטומטיות ממוחשבות ומסונכרנות באופן מושלם. מערכת ה-Di2 מעניקה חווית רכיבה מושלמת עם העברת הילוכים חדה ומדויקת שנותנת מענה מלא לבעיות נפוצות בהן נתקלים רוכבי כביש, הנובעות מחיכוך הכבלים וזיהום.


מערכת ה- Di2 מורכבת מידיות העברת הילוכים, מעביר קדמי, מעביר אחורי, וסוללה נטענת. חלקי מערכת ה- Di2 מציעים ביצועים מדוייקים ומשתלבים באופן חלק עם שאר חלקי סדרת ה Dura Ace 7900, עם תוספת של 68 גרם בלבד למשקל הכולל של החלקים.

המעביר האחורי מכיל מנגנון מיוחד שמאפשר לגוף המעביר להיכנס פנימה תחת עומס על מנת לצמצם את הנזק הפוטנציאלי במקרה של התרסקות. המעביר הקדמי הוא המוח של המערכת. ה -CPU הקומפקטי המותקן בו מוודא לא רק שהעברת ההילוכים הקדמית והאחורית הינה מדויקת אלא גם מפקח על מיקומו של כל אחד מהמעבירים ןעל הסינכרון בינהם. המעביר הקדמי הוא מעביר חכם ש"יודע" למקם את את עצמו בהתאם למיקום השרשרת על הקסטה ומבטל את הצורך בכיוון עדין של המעביר הקדמי במקרה של "הצלבה". מערכת ההילוכים האלקטרונית כוללת סוללת ליתיום בעלת ביצועים גבוהים במיוחד עם אורך חיים ארוך ואמינות גם בתנאים הקשים ביותר. בתנאים הדורשים העברות הילוכים תכופות, הסוללה תאפשר רכיבה של 1000 קילומטרים ללא טעינה

בהתאם למסורת של Shimano מערכת ה- Di2 מגדירה סטנדרטים חדשים של טכנולוגיה וביצועים בתחום מערכות ההילוכים לאופניים. מערכת ה- Di2 כבר נמצאת בשימושם של רוכבים וקבוצות מקצועיות ברחבי העולם. 

עלות מערכת הילוכים (גרופ) –  Dura Ace Di2 7970 –  19,999₪




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג