מכירת חיסול אופניים ברשתות הגדולות

שתי הרשתות הגדולות לאופניים בישראל "מצמן את מרוץ" ו"רוזן ומינץ" יוצאות במבצע הנחות ענק שיתקיים היום ומחר (ה’, ו’). רשת מצמן את מרוץ במכירות סוף עונה של עד 50%. ורוזן ומינץ במבצע הנחות של עד 66%
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


שתי הרשתות הגדולות לאופניים בישראל "מצמן את מרוץ" ו"רוזן ומינץ" יוצאות במבצע הנחות ענק שיתקיים היום ומחר (ה', ו'). רשת מצמן את מרוץ במכירות סוף עונה של עד 50%. ורוזן ומינץ במבצע הנחות של עד 66%

מאת:שוונג צרכנות


1000 מ"ר של חנות האופניים הגדולה ביותר במזרח התיכון תפתח את שעריה ל- 48 שעות בלבד, בהן תציע אירוע מכירות ענק בהשתתפות יבואני האביזרים המובילים עם יותר אופני קצה.

לראשונה בישראל,  רשת חנויות אופניים יוזמת הפנינג אופניים ענק שיתקיים ב-3-4 בדצמבר בגני התערוכה בתל-אביב. רשת "מצמן את מרוץ" יוזמת את אירוע האופניים הגדול והמושקע ביותר של מכירות סוף העונה ומגייסת לצידה את מיטב החברות והיבואנים למוצרי אופניים כשהיא מציעה הנחות משמעותיות של עד 50% על דגמי אופניים משנים קודמות ועל אביזרי אופניים. מצמן את מרוץ מקיימת את האירוע תוך מימון מלא והשקעה כספית רבה על-מנת שזה יהווה את  אירוע המכירות המוביל בענף ויהפך למסורת שנתית ממנה ירוויח קהל הלקוחות ובגדול.
פרטים נוספים על המבצע.

מבצע הנחות ענק גם אצל רוזן ומינץ
המכירה המיוחדת תיערך במסגרת מבצע בין ה-2 ל- 4 בדצמבר בכל סניפי רוזן ומינץ ברחבי הארץ ויכללו הנחות ענק שינתנו לחברי מועדון.

לדוגמה:
66%  הנחה על אופני בולם כפול וכביש עד דגמי 2006 כולל, 50%  הנחה על אופני בולם כפול וכביש דגמי 2007, 36%  הנחה על אופני בולם כפול וכביש דגמי 2008 ו-15%  הנחה על אופני בולם כפול וכביש דגמי 2009.

במסגרת המבצעים:
• אופני כביש דגם Arte Ultegra 07 של המותג האיטלקי Colnago במחיר: 6,499 ₪ במקום 13,000 ₪
• אופניים דגם Black Diamond Double 06 של Mongoose במחיר: 3,399 ₪ במקום 10,000 ₪
• אופני הרים דגם  I-drive 7 3.0 של  GT במחיר: 3,298 ₪ במקום 9,700 ₪
• אופניים דגם Rocket 08 של  Schwinn במחיר: 1536 ₪ במקום 2,400 ₪
• אופניים דגם Fireball 06 של Mongoose במחיר: 890 ₪ במקום 2,600 ₪

ניתן להצטרף מיידית למועדון רוזן ומינץ בכל אחד מהסניפים וליהנות מהנחות ומבצעים החל מהקנייה הראשונה. רשת רוזן ומינץ מנהלת כיום 16 חנויות ומחלקה סיטונאית. החברה הוקמה בשנת 1981 על ידי אבנר רוזן וגדי מינץ – שניהם אלופי ישראל בגלישת רוח, והינה מהיבואניות הגדולות בארץ בענפי רכיבת האופניים והאקסטרים. "רוזן ומינץ" מייבאת בתחום האופניים את המותגים: ROCKY MOUNTAIN, MERIDA GT, SCHWINN, MONGOOSE ,COLNAGO וכן את המותגים הפרטיים: VISION ו- .TYPHOON.
לעמוד המבצעים




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג