מוצר השבוע || Bodyglide למניעת שפשפות

השפשפת היא תוצר של חיכוך בתוספת לחות או זיעה שיוצרת גירויים בעור ואדמומיות בשכבת העור העליונה, אך יש לה פתרון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לא מעט רצים ושחיינים מכירים את התופעה הלא נעימה של שפשפות הנגרמות במהלך הפעילות הגופנית. השפשפת היא תוצר של חיכוך בתוספת לחות או זיעה שיוצרת גירויים בעור ואדמומיות בשכבת העור העליונה. אך גם לזה נמצא פתרון שמצריך הגנה על העור.

לרכישת המוצר בשוונג שופ לחצו על התמונה

תכשיר המגן בצורה יעילה על הגוף הוא הבודיגלייד (Bodyglide), המאפשר גם שמירה על בריאות העור וגם להתאמן ללא כאבים או חשש. איך זה קורה? ובכן, הבודיגלייד יוצר שכבת בידוד יבשה ושקופה המגנה על העור על ידי יצירת מעטה בידוד אשר מאפשר לזיעה להתנדף מהעור ומונע מחיכוך ולחות מלפגוע בתאי העור.

בנוסף לכך, החומר עמיד בפני מים וזיעה לאורך זמן וניתן למרוח אותו באזור בית השחי, המפשעה, הצוואר, הכתפיים, ירך פנימית וכל מקום אשר עלול להוות מקום לאדמומיות בזמן הריצה או השחייה. המוצר מגיע באריזה נוחה לתפעול ושימוש בתצורת סטיק והוא אינו נוזלי או שמנוני, אינו משאיר כתמים על הבגד, יעיל בתנאי מזג אוויר קשים ואינו גורם נזק לביגוד הריצה או לחליפת השחייה.

ניתן להשתמש ב-Bodyglide בפעילויות כגון: ריצה, שחייה, רכיבת אופניים, גלישה וכל פעילות שבה אתם מרגישים כי יש צורך לשמור על העור שלכם מפני חיכוכים מיותרים. מדובר במוצר שפותח על ידי חומרים היפו-אלרגניים, מבוססי צמחים, ואינו נוסה על בעלי חיים.

מחיר: עכשיו בהנחה באתר שוונגשופ – 59 שקל בלבד במקום 69 שקל


מדור פרסומי




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג