מוצר השבוע של שוונג | שעוני הספורט של GARMIN

מוצר השבוע של שוונג הם שעוני הספורט והניווט של חברת גרמין, מתאימים לספורטאים ואף לניווט בשטח ובים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


מוצר השבוע של שוונג הם שעוני הספורט והניווט של חברת גרמין, מתאימים לספורטאים ואף לניווט בשטח ובים

מאת:מערכת שוונג


חברת גרמין, שנוסדה בשנת 1989, היא מהותיקות בענף הניווט. הבאנו לפניכם מספר דגמים שמתאימים לספורטאים, רצים וטריאתלטים:

שעון הספורט – GARMIN 910XT

שעון ספורט המתאים לטריאתלטים. מגיע במראה חדש, מרענן, ספורטיבי, דק יותר. כולל בתוכו מעבד חזק יותר. השעון מודד מרחק גם במים. ניתן למדוד גובה מצטבר. מתאים לכ-20 שעות עבודה. מסך משופר וחד יותר.

זהו בעצם שעון מולטי-ספורט (Multisport) בעל יכולות מדידה משופרות גם במהלך שחייה. השעון מתאים לטריאתלטים וניתן להעבירו בצורה פשוטה מהיד אל האופניים. בשעון קיימת פונקצייה המתעדת את תנועות השחייה (חזה, פרפר ועוד), מאפשר למדוד מרחק ומהירות בשחייה.

לשעון קיים תומך חיבור חיישן דופק, צעדים וסיבובי גלגל אלחוטי. הוא מתחבר אל כל מדי הוואטים הקיימים, מודד מהירות, מרחק, קצב, עליות, ירידות ועוד.
לכן, לא פלא שהשעון הינו אידיאלי לענפים כמו שחייה, רכיבת אופניים, ריצה וכל ספורט בתנועה.


עכשיו במחיר השקה בשוונג שופ: לחץ כאן


שעון הספורט -GARMIN FENIX 2

שעון הספורט והשטח מהמתקדמים בעולם – בעל עיצוב אלגנטי ומתאים לענפי הריצה, האופניים, ניווט השטח וניווט ימי – הכל במוצר אחד.
זהו שעון ספורט ושטח מבוסס GPS עם יכולות ניווט מקיפות, מיועד לספורטאים תובעניים והרפתקניים.
השעון תומך במגוון רחב של פעילות ספורט ושטח. הוא משלב תכונות של כושר ומדדי ריצה חשובים עם ניווט חיצוני אמין המבוסס על GPS, מד גובה ברומטרי ומצפן 3 צירים.
השעון אופטימלי לתמיכה במגוון רחב של פעילויות ספורט ושטח ומחובר היטב באמצעות LIVE TRACK – הודעות חכמות.

תכונות השעון: ניצול מירבי של טכנולוגיית ה-GPS של GARMIN, מספק ניווט מקיף במהלך הריצה, רכיבת האופניים או ניווט בשטח וים. השעון כולל בתוכו אלטימטר, ברומטר, מצפן, חיישן טמפרטורה, חיזוי מזג אויר ועוד. הוא בנוי לעבודה בתנאי שטח קשים.

השעון כולל בתוכו גם יועץ התאוששות, מערכת שמספקת לך הערכה של הזמן הדרוש לך להתאוששות מהפעילות הגופנית שביצעת. בתחילת האימון, מספקת המערכת בזמן אמת את מצב התאוששות שלך על מנת שתוכל לדעת עד כמה להתאמץ במהלך האימון.

VO2MAX – המערכת מספקת הערכה של ספיגת החמצן המרבית (במ"מ) שאותה הינך צורך בדקה לכל ק"ג משקל גוף בביצועים מירביים.
בנוסף לפונקציות הכושר הרבות שקיימות בו, משמש גם כשעון חכם המתחבר לסמארטפון ויכול לקבל התרעות וחיווים. ניתן להחליף רצועות בצבעים ורצועות עור.
הסוללה מספיקה עד 50 שעות אימון או 6 שבועות במצב שעון. השעון מתאים לעד 50 מטר צלילה. קיים סנכרון לתוכנת ניהול האימונים GARMIN CONNECT. תומך במד דופק HRM ומד קדנס.


עכשיו בשוונג שופ במחיר אטרקטיבי במיוחד: לחץ כאן


שעון הספורט -GARMIN FORERUNNER 620

דגם FORERUNNER 620 מציע לכם "מאמן ריצה אישי" לפרק כף היד. הדגם החדש, נחשב למתקדם, קל ופונקציונאלי ומציע לראשונה בעולם מסך מגע צבעוני.
לשעון קיימות פונקציות של יועץ התאוששות לאחר אימון, תכנון מסלול, ומדידת VO2MAX (מדד כושר אתלטי), כל זאת במטרה לאפשר למתאמנים אימון חכם ובריא. קיימת גם פונקציית NEW HRM המספקת למתאמן משוב לגבי אופן הריצה.

תכונות השעון: מסך מגע צבעוני המחשב את זמן ההתאוששות הדרוש לפי מד הדופק, HRM-Run™ monitor מוסיף מידע על קדנס, זמן מגע עם האדמה, ומודד תאוצת גובה, Connected features מתחבר ומעלה את המידע אוטומטית לאתר Garmin Connect.


מחירי מבצע בחנות: לחץ כאן


שעון הספורט -GARMIN FORERUNNER 220

דגם צנוע יותר מ-620, אך גם הוא מכיל פונקציות רבות כגון: תצוגת Chrome צבעונית חדה וברורה, רכיב GPS מובנה בשעון, עמידות למים וטכנולוגיית Bluetooth מובנית המאפשרת סנכרון הנתונים האישיים ושיתופים בפורטל הייעודי של GARMIN ללא צורך בחיבור למחשב.
עוד מצוייד הדגם במונה קצב והאצה מובנה ללא צורך בחיבור חיישן נפרד. כולל רצועת דופק.


מחירי חיסול מלאי: לחץ כאן

31.7.2014






אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג