מה נלבש לים בקיץ הקרוב?

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:יריב זרביב




קולקציית ספידו 2008 מקבלת את השראתה מאולימפיאדת בייג'ין. ספידו ישראל נבחרה להיות המלבישה של המשלחת האולימפית הישראלית. שילוב צבעים של אדום, כחול, לבן, צהוב ושחור על דפוסי כוכבים יזניקו את הספורטאים מן הקו, ולגברים עוצב להיט חדש







מהקולקציה החדשה ספידו 2008 צילום: קוקו

ההשראה לקולקציית ספידו לקיץ 2008 מגיעה מאולימפיאדת בייג'ין שתהיה, ככל הנראה, האירוע הספורטיבי הגדול והנצפה ביותר מעולם. מיליוני אנשים בכל העולם מפנים מבטם אל עבר הספורטאים המובילים בעולם ומצפים בהתרגשות לחוויה המדהימה של שבירת שיאים במהירות, בכוח ובעוצמה שטרם נראו. חברת ספידו ישראל הינה המלבישה הרשמית של המשלחת האולימפית הישראלית, ובקולקציית הקיץ בחרה החברה להציג בגדי ים לספורטאים. הדבר בא לידי ביטוי בדפוסי כוכבים ושימוש בצבעי הטבעות האולימפיות: אדום, כחול, צהוב שחור ולבן.

שילובי הצבעים עזים יותר העונה, והגזרות אופנתיות יותר, גם לדגמים המיועדים לשחייה ספורטיבית. לנשים הותאמו מבחר גזרות גב חדשות וחיתוכים מעניינים ואילו לגברים עוצב להיט חדש הג'אמר- מכנס באורך חצי הירך, הכובש את חופי העולם.



את שילוב הצבעים של אדום, כחול ולבן השולט העונה באופנה ניתן לראות במכנסי הים, במבחר אורכים החל ממכנס קצרצר ועד למכנסי גלישה באורך ברך. את המראה משלימות חולצות טי בהדפסי לוגו מטאליים. מראה אופנתי נוסף לקולקציה הינו מראה ה"יאכטה". ניתן למצוא שמלות חוף וטוניקות פסים, חולצות פולו פסים ובגדי ים אופנתיים בשחור, אדום. את הקולקציה חותמת קבוצת בגדי ים אופנתית, עליזה וצעירה, בהשראת איי הוואי עם פרחי היביסקוס האופייניים למקום, בצבעי שחור, צהוב וכתום, היוצרים מראה מרענן של חופי עד, שמש וים.

פריטים ספורטיביים

הצבעים האופנתיים סגול וכחול-אירוס נוחתים גם בחדר הכושר, בביגוד האירובי של ספידו.
גזרות הסקיני שולטות במכנסי הטייטס באורכים שונים אך משאירות מקום גם למכנסיים בגזרה ישרה ואפילו בגזרת רגל רחבה. בקו פריטי "אקטיב" העשוי מבד מנדף זיעה כל ה"טופים" תפורים עם בטנת רשת פנימית המתפקדת כתמיכה לחזה ומשאירה את הגוף מאוורר בזמן הפעילויות הספורטיביות השונות. לגברים מוצעות הקיץ גזרות חדשות לביגוד חדר-כושר בשילוב בדי רשת עשויים חוט מיקרופייבר, קל ומנדף כמו גופיות ריצה וחולצות ללא שרוולים.






מהקולקציה החדשה ספידו 2008 צילום: קוקו

ניתן להשיג בכל סניפי רשת ספידו, פיוזן, המשביר החדש, ולגברים- מגה ספורט, ספורט ורטהיימר וחניות הספורט המובחרות ברחבי הארץ, במחירים הנעים מ- 79.90 ש"ח ועד 279 ש"ח.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג