ללעוס או לבלוע – איזוג'ל- מוצר חדש

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:כתב צרכנות



כמה מאיתנו מעדיפים ללעוס במהלך אימונים ארוכים, ולא ולבלוע ג'ל? כמה מאיתנו מרגישים צורך לגוון בתוספים שאנו לוקחים תוך כדי אימון? בדיוק עבור אלה, וגם עבור אלה שלא מסתדרים עם הצמיגות של הג'ל, פותח מוצר חדש, תוצרת חברת אנליט הישראלית – האיזוג'ל.

איזוג'ל הוא חטיף ג'ל, במרקם מרמלדה, שאותו ניתן ללעוס או למצוץ. הוא זהה לג'ל מבחינת הערך התזונתי, כך שניתן לצרוך אותו במקום ג'ל, ומשלב בעיקר פחמימות מורכבות ומעט פחמימות פשוטות לאספקת אנרגיה רציפה.

האיזוג'ל מכיל גם מלחים- נתרן, אשלגן ומגנזיום. המלחים, או בשמם השני, אלקטרוליטים, חיוניים לפעילות התקינה של מערכת העצבים, ולהפעלת השרירים. במהלך מאמצים ארוכים, ובמיוחד באימונים בחום (אנו נוטים לדלל את הגוף ממלחים דרך הזיעה), לכן חשוב להחזיר את המלחים האלה לגוף במהלך האימון עצמו, על מנת שלא לפגוע ביעילותו.



ISOGEL

החידוש הנוסף של איזוג'ל על-פני ג'ל- המוצר מכיל BCAA בכמות של 60 מ"ג, אותן חומצות אמינו שהשרירים צריכים בעיקר בתהליך הבניה שלהם. מרכיב זה מפחית את תהליך פרוק השריר למטרות אנרגיה, תהליך המתרחש באימונים ממושכים, מה שהופך אותו למתאים ביותר עבור ספורטאי סיבולת.

הערך הקלורי של האיזוג'ל הוא 91 קלוריות לחטיף. יש לצרוך חטיף כל 40 דקות של פעילות, יחד עם 200 סמ"ק של מים.
האיזוג'ל מגיע ב- 4 טעמים- לימון, תפוז, פטל וקפה.
ניתן להשיג ב-שוונג שופ – כאן.

בתאבון!




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג