לא כולם אוהבים לרוץ עם מוזיקה

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:יריב זרביב




המכשיר המהפכני שהביאו לעולם שתי חברות הענק nike ו- apple, לרוץ, לשמוע מוזיקה ולשמור מידע חיוני בזמן האימון. גילה קבוצה חדשה בעולם הריצה, קבוצה המעדיפה לא לשמוע מוזיקה בזמן הריצה.
נייקי הבינו מהר והשיקו את ה- Nike + SportBand. בקרוב בישראל







Nike + SportBand


שיתוף הפעולה בין שתי חברות הענק nike ו- apple
הביא לעולם הריצה את המוצר המתקדם, ה-nike + Music Sport , שילוב של פוד ריצה המקשר בין הנעל למכשיר האי-פוד ננו. החיבור עובד בין שבעה דגמים חדשים של נעלי ריצה נייקי המסומנים בסימן + ומולם כל דגמי האי-פוד ננו (ננו בלבד) של אפל. חיבור ראוי בין שתי חברות אמריקאיות מכובדות. המכשיר, משלב בתוכו נגן מוזיקה ושומר נתונים חיוני ונוח מאוד לרצים, הכולל גם יציאת USB להעברת הנתונים למחשב. ללא ספק קפיצת מדרגה בעולם הטכנולוגי של הריצה.

מאז שיצא המכשיר החדש לשוק מסתבר, שבזמן שרצים רבים נהנו מיתרונותיו של הנייק+ היו אחרים שהעדיפו לרוץ ללא שמיעת מוזיקה או כאלו שלא החזיקו במכשיר ה- ipod ננו. המתכננים בחברת נייק הבינו את החיסרון והשיקו את המצאתם האחרונה, ה- Nike+ SportBand, רצועת יד חכמה הקוראת ושומרת נתונים בזמן הריצה, ומאפשרת העברתם למחשב ועיבודם באתר של נייק, ללא צורך במכשיר ה- ipod. המצאתם החדשה מאפשרת לקהל רצים גדול יותר את האפשרות ליהנות מהטכנולוגיה החדישה על שלל האפשרויות שבה בחצי מהמחיר משאר מכשירי אימון בטכנולוגית GPS.

ב- nike+ sportband, ישנן למעשה את כול האפשרויות כמו ב- Nike+ Music Sport, אך בגלל הסרת הנגן, אפשר היה ליצור מכשיר קל ונוח, ובעל אפשרויות מגוונות יותר. רצועת היד החכמה נכרכת סביב פרק היד וחיישן קבוע הנמצא בתוך נעל הספורט מעביר נתונים אל המכשיר. הנתונים כוללים סטטיסטיקות חישוב הצעדים, מרחק ושרפת קלוריות. לחצן הפעל/הפסק יסכם את אימון הריצה וישמור את המידע לצורך איבוד הנתונים במחשב.

המכשיר החדש נוח וידידותי למשתמש. במוניטור הקטן ניתן לקרא את המידע בזמן הריצה וכאשר מסיימים את האימון הוא משמש גם כשעון רגיל. אפשר לשחות עם המכשיר עד עומק של מטר אחד, יציאת ה- USB מוגנת, וישנו מקום לאכסון המידע עד 16 שעות אימון, שאף יכול לשמש גם כמקום אכסון לקבצים אחרים כמו, תמונות, מסמכים ומצגות.
בסיום כל אימון, יש לחבר את ה-USB לכל מחשב ולשמור את הנתונים בקובץ אחד למעקב באתר nikeplus.com. מתוך האתר אפשר יהיה לחשב את תהליך האימון, להעריך את המטרות יותר במדויק ולהשוותם עם שאר קהילת הרצים. אז איזה סוג של רצים אתם? רצים ושומעים או רצים ושומרים?




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג