כך תוכל לרוץ חזק לאורך כל הדרך

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:כתב צרכנות

&nbsp

Cw-x מציגה את הדור הבא בלבוש הטכנולוגי המאחד את פעולת השרירים והמפרקים בהרמוניה. החידוש הוא בביגוד התומך בשרירים ובמפרקים ע"י הפחתת עומסים על המפרקים




CW-X ביגוד מקצועי אשר מציע תמיכה נקודתית המגנה על הגב התחתון, לריצות ארוכות ומאומצות. ביגוד זה הינו בעל הפטנט Conditioning Web אשר מספק תמיכה מרבית למערכת הרצועות והמפרקים תוצאה של 40 שנות מחקר בנושא מדע התנועה.
הביגוד מהונדס בעל שתי שכבות תמיכה, בשרירים ובמפרקים ומאפשרים לבצע תנועה טבעית מדויקת ונקודתית ונכונה יותר התורמת תמיכה למפרקים ולשרירים, וגורמת להם לתפקד ממש כמו מכונית מרוץ בה כל הרכיבים והחלקים מחוברים ומסונכרנים.

טייץ ריצה CW-X Tights

 טייץ זה הונדס אנטומית עשוי מבד סינטטי Coolmax עם תפרים שטוחים אשר מונעים שפשוף מיותר, ומחזירי אור לריצה בתנאי תאורה נמוכים.
הטייץ מאפשר נידוף זיעה מקסימאלי, מספק תמיכה מרבית למערכת הרצועות ויציבות למפרקים בפלג הגוף התחתון, ותורם לשיפור יעילות התנועה, ומונע פציעות.
הטייץ מאופיין ב : תמיכה לשרירי הרגליים, הפחתת עייפות, משפר את זרימת הדם, מפחית זעזועים ועומסים על הירכיים, ברכיים והקרסול, על ידי מיקומם בזוויות הנכונות תמיכה לגב התחתון.

מחירים: טייץ ארוך 495 ש"ח, טייץ 43 429 ש"ח,טייץ קצר 379 ש"ח, טייץ לטריאתלון 319 ש"ח.

&nbsp

&nbsp

חזיות Sport Support Bra

החזייה עשויה בד COOLMAX 80% ו-COOLMAX / 20% לייקרה עם תפרים שטוחים בצד ובחלקה העליון של החזיה בעל ארבע כיווני מתיחה- שומר על העור יבש ע"י הסרה מהירה של הלחות מהעור, התאמה מושלמת ותמיכה מלאה. Support Web בעל מבנה של רשת אשר מספק "תמיכה רכה" לחזה ושולט בתנועה אשר מבצע החזה במהלך הפעילות.
5 רצועות פנימיות "צפות" מחוברת יחדיו, מספקות תמיכה רכה ונעימה, עובדות בתיאום עם רצועות הכתפיים ורצועות הבסיס, מספקות איוורור מקסימאלי, סילוק יעיל של הזיעה, חופש תנועה של הידיים ללא שיפשופים.




חזיה 289-389 ש"ח

חזייה לתמיכה יתרה לבעלות חזה גדול Firm Support Bra

מאובזרת בשכבה נוספת של בד גמיש אשר נמצאת מעל ה Soft Support Web עם מערכת רצועות הבנויות שתי וערב, המשולבות בגב ובכתפיים, וע"י כך מספקות תמיכה מרובה ומבנה רך, לאתלטיות בעלות חזה גדול.




חזיה 289-389 ש"ח

מכנס טריאתלון TRI-SHORTS

מספק תמיכה נקודתית לגב התחתון, ירכיים והבטן התחתונה. בד נעים, נוח וקל עם שכבת פליז פנימית שמתאימה לריצה ורכיבה. ההרגשה הלא נעימה של קרירות שנגרמת כתוצאה מהזעה לא תהווה בעיה. טייץ זה עשוי 80% סיבי Coolmax, בד מנדף אשר מרחיק את הזיעה כלפי חוץ ומשאיר את גוף יבש.

חולצה TRI-TOP

עשויה בד בטכנולוגיית Soft Support Web לתמיכה יתרה, OLMAX/LYCRA לנידוף לחות מהעור. כיסים בגב ותפרים שטוחים.

ניתן להשיג בלעדית בחנות פרו ספורט

&nbsp




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג