טייץ ריצה של אדידס – שווה לחפש במבצעים

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:כתב צרכנות

קצת לפני סוף החורף, רגע לפני החלפת הגרדרובה לבגדי קיץ ובמיוחד לאלה מכם הרצים באזורים קרים, מומלץ לעשות סיבוב בין חנויות הריצה השונות ולנצל מבצעי סוף עונה לרכישת בגדי חורף אחרונים.


סיבוב כזה העלה בחכתנו טייץ ריצה של אדידס, מדגם RESPONSE .


Response – ClimaCool

הריספונס עשויים 92% פוליאסטר, 8% לייקרה ומבוססים על טכנלוגיית הבד הנושם – ClimaCool (המקבילה של אדידס ל- קול מקס, דרייפיט וכד') כ- 12 פנלים מרכיבים את זוג המכנסיים ושליש מהם עשויים מבד רשת אוורירי לחלוטין המזרים אוויר צלול לאזורים בעיתיים.

הטייץ נתנו עבודה בחודשיים האחרונים, עברו כביסות, שרפו קילומטרים, שרדו גשמים ותפקדו בהצלחה לאורך כל הדרך. ראוי לציין כי בלילות קרים, הקור לא זכה לחדור את הטייץ ובערבים חמים יותר, האוורירות והאיכות של הבד הנושם מנעה הרגשת חום לא נעימה ויוכלת ממש להרגיש את ההתאמה של הבד לשינויי מזג האוויר.


ה- Response – עושים את העבודה

מעצבי אדידס חשבו כמובן על הצירוף של חורף ולילה והאירו את חלקו האחורי של הטייץ בפסים מחזירי אור בטיחותיים ועם הרבה סטייל. כיס אחורי בגודל מדויק מאפשר לסחוב על גופך מפתח, כרטיס אשראי, ואפילו טלפון קטן אם רוצים. הבד נעים למגע ומונח היטב על הגוף.

להשיג בחנויות אדידס וחנויות הריצה המובחרות. מחיר בעונה – 280 ¤ (שווה לחפש חנויות המוכרות במבצע).

פרטים נוספים באתר adidas.com




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג