חנות אדידס חדשה – ארוע הפתיחה מאמש

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:אמיר שוונג





חברת לייף ספורט,
מחזיקת מותג אדידס בישראל, פתחה אתמול (שני) חנות ספורט מקצועית ראשונה בישראל. החנות מציגה את כל מוצרי אדידס המקצועיים לתחום הריצה, אופניים ושחייה ועל קירות החנות ניתן למצוא את שלל מוצרי הפרופשונל שאינם מצויים בחנויות אדידס הרגילות.

החנות ממקומת באזור התעשייה של חולון (נשמע רחוק – אבל למעשה די קרוב לת"א) ולדברי יואב קמין, מנהל החנות ותחום הפרופשונל באדידס, עד כה תנועת הקונים בהחלט משביעת רצון.

משה סיני,
מנהל מוצר באדידס, מספר כי אדידס שמה לה למטרה לחזק את מעמדה בתחומים אלה בקרב ספורטאי ישראל. לדבריו, באירופה מותג אדידס הנו מספר 2 בתחום השחייה, בתחום האופניים ניתן לראות יותר ויותר קבוצות מקצועניות עוברות לאדידס, כשהמפורסמת בינהן היא קבוצת טי-מובייל הגרמנית וכמובן גם בתחום הריצה עושה אדידס מאמצים להכנס עמוק לתודעת הרצים המקצועיים.

כיאה לפתיחה חגיגית של חנות ספורט מקצועית, הוזמנו לאירוע שלל כוכבי הריצה, האופניים והטריאתלון
שבביצת הספורט המקומית אלה זכו להנחות מפליגות של 50% מכל מוצרי החנות, מה שהביא להסתערות המונית ותורים שלא נגמרו באזור הקופות.

בין יתר הכוכבים שפקדו את החנות, נצפו – רוכבי קבוצת TACC,
המספונסרים ע"י אדידס, יו"ר איגוד הטריאתלון חגי פגירסקי, הרוכב הבינלאומי שלנו – דרור פקאץ' (שרוכב בקבוצת טרק-סובארו-נייקי האמרקאית), דניאל קרן, שלום דביר, דורון אמיץ ועוד.



משה סיני (משמאל) ויואב קמין










סיני עם רוכבי TACC









דנה מורן כותבת הטור "דנה קמה" (בצד ימין)








דניאל קרן כותב הטור "לרוץ עם דניאל"









גולן אוליאל (ימין) וסם פגירסקי








אריה גמליאל עם החיוך התמידי שלו




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג