חיזוקים מן הטבע

בעידן הנוכחי, רבים מאתנו חושקים להיראות "פצצה" ומתפתים כמו להיוולד מחדש באמצעות מוצרים כימיים, כגון סטרואידים, מוצרים המכילים קורטיזון ועוד "תרופות פלא" שצצות על המדפים כל שני וחמישי ומבטיחות לנו שינוי מהותי "מהיום למחר"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


בעידן הנוכחי, רבים מאתנו חושקים להיראות "פצצה" ומתפתים כמו להיוולד מחדש באמצעות מוצרים כימיים, כגון סטרואידים, מוצרים המכילים קורטיזון ועוד "תרופות פלא" שצצות על המדפים כל שני וחמישי ומבטיחות לנו שינוי מהותי "מהיום למחר"

מאת:שימי בקר

שוונג צרכנות

אנו שוכחים או יותר נכון, בוחרים לשכוח, כי למוצרים הכימיים יש תופעות לוואי – לעתים קרובות גם קשות  חייבים להבין כי פיתוח הגוף, הורדת משקל או שיפור סיבולת לב־ריאה אינם "דואר אקספרס"… אומנם המילה סבלנות נחשבת מילת גנאי בתוך עמנו, אך כדי לזכות בהגרלה חייבים לשלוח טופס… השאיפה לבריאות הינה מבורכת ולגיטימית, אך בצמוד לשאיפה זו עלינו לבנות כדי להיבנות ולא לבנות כדי להרוס.

אנו, חברת "חיזוקים מן הטבע", השקנו לאחרונה פורמולה בשם "תיגבורית" והפידבקים החיוביים מהמשתמשים בהחלט "מלטפים לנו את האגו".

מה זה בעצם "תיגבורית"? "תיגבורית" הינה מרקחת צמחית מיוחדת אשר מקור נוסחתה בכתבי הרמב"ם וברפואת המזרח. המרקחת מכילה מספר צמחי מרפא ותבלינים מיוחדים המספקים ויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון הדרושים לגופנו על מנת לתפקד טוב יותר. דרך אגב, שמה המקורי של הנוסחה הנו "מעדן מלכים", שכן השתמשו בה שליטי העולם הקדום, כגון מלך מצרים בתקופת הרמב"ם.

למי היא טובה? בעיקרון לכולם. למי שמעוניין להוסיף מנה גדושה של אנרגיה ולחוש יותר נמרץ וחסון. הפורמולה טובה, בעיקר לשיפור מצב הרוח, לחידוד החשיבה, לשיפור תפקוד מערכת החיסון, להפחתת כאבי גב ומפרקים, להפחתת משקל ולשיפור ניכר בביצועים ספורטיביים.
ל"תיגבורית" שני יתרונות בולטים: הראשון, היא מסייעת לכל אחד במקרה האינדיבידואלי שלו והשני, ללא כל תופעות לוואי – מרקחת צמחית, טבעית ותמימה לחלוטין.

בנוסף, ה"תיגבורית" משפרת את פוריות הגבר והאישה, מחזקת את כוח הגברא ובכך למעשה גורמת ל"שלום בית"…


מאת שימי בקר – לשעבר עורך ספורט זמן השרון מקבוצת מעריב, דובר חברת חיזוקים מן הטבע.
באדיבות מכון וינגייט




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג