חטיף אנרגיה חדש של חברת צמח חטיפי אנרגיה

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:דייב שוונג





חבר אמר לי בעבר שתזונה זה כמו אמונה דתית – כולם נשמעים מאוד הגיוניים, וקשה להחליט מי יותר מוצלח מי פחות – פשוט צריך לבחור גורו וללכת אחריו. גם אם חילוקי הדעות גדולים, ישנה הסכמה בין רוב המאמנים והתזונאים שלאורך פעילות ארוכה יש לאכול כל 45 דקות. אני במקרה זה, לא יודע מה האמת, אני פשוט עושה מה שהמאמנת שלי אומרת לי לעשות. הבחירה מבחינת מזון לרוב נעשת בין ג'לים, חטיפי אנרגיה, אגוזים ופירות יבשים. כשהרעב במהלך האימון גובר, אצל רוב הספורטאים, יורדות בד"כ הדרישות הקולינאריות. מאידך, הדרישה להכניס קלוריות בדרך שתהיה קלה לעיכול הופכת מרכזית.






חטיף טבעי על בסיס תמרים



חברת "צמח חטיפי אנרגיה" שילבה את מספר האפשרויות ואיחדה אותן למוצר ייחודי על בסיס תמרים. רוב חטיפי האנרגיה שאנו מכירים היום מבוססים על דגנים עם פירות יבשים או שקדים ואגוזים, הדורשים לגימה ארוכה של משקה בכדי להוריד את היובש שמשאיר החטיף. להבדיל ממוצרים אלו החטיף החדש מבוסס על תמרים, פירות יבשים ואגוזים, והינו טבעי לגמרי. כמו כן, אינו מכיל חומרים משמרים או תוספות של סוכר. חשוב לציין שהחטיף אינו מכיל גלוטן בניגוד לרוב חטיפי האנרגיה המבוססים על דגנים. מאחר והוא אינו יבש, הוא בהחלט הרבה יותר קל לאכילה ולעיכול מהדגנים. החטיף עצמו שוקל 35 גרם והוא מכיל בסביבות ה-120 קלוריות בהתאם לסוג והוא מגיע עם מספר תוספות: שזיף, משמש, תפוח, אוכמניות ותאנים.



לצורך בדיקת המוצר גוייסו מיטב המוחות הקולינאריים מתחום הרולרבליידס. מספר חטיפים חולקו בין חברי הקבוצה. כולם העידו שהחטיף רך והוא הרבה יותר קל לעיכול מאחרים שהם טעמו בעבר, והוא די משביע. החטיפים הטובים יותר היו אלו שהכילו תמרים ופירות אחרים, כתפוחים שזיפים ואוכמניות, פחות אהבו את החטיף שהכיל תמרים בלבד. החטיפים, שצבעם חום, מצופים חלקם בשומשום וחלקם בקוקוס. רוב המוחות העדיפו יותר את החטיפים עם הציפוי קוקוס. רוב התגובות היו חיוביות בין נחמד ומעניין, לטעים. לסיכום, חטיף מוצלח, מרענן וקל לעיכול.
מחיר מומלץ לצרכן: 6-7 שקלים.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג